abene Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Andre generasjon Ipad skal være klar neste år. Les mer Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Her er det noen som ikke har gjort jobben sin... Den kan ikke få et bedre kamera, for den har nemlig ikke et fra før... Syns det ser ut til at den kommer direkte klippet fra en annen side, og oversatt til norsk. Veldig synd, fordi jeg egentlig liker hw.no veldig godt.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 For meg så var iPad V1 ubrukelig : *Relativ tung. *Ikke noe god å bruke ute i sola, til og med problematisk hvor det var litt for skarpe lys. Blir spennende å se om iPad V2 blir mer brukervennlig på disse områdene. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Malvado; nå er jo Retina-display veldig god i de fleste lysforhold, så jeg tror det vil bli greit å bruke V2 under de fleste forhold! Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 ... Skal HW ha en sak om at det kanskje kommer en ny iphone til neste sommer også eller? Dette er tullete å poste. Rett og slett. Det er vel temmelig sikkert at Apple oppgraderer stæsjet sitt en gang pr år? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Crap for oss som allerede har iPad v1.0 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Så apple skal no i all hovedsak lage ein Samsung Galaxy tab? Galaxy tab har jo alt dette som apple planleger i v2. Men det skal bli spennande å sjå om det kjem noken unike funksjoner på ipad 2, slik som det ser ut no så vil Galaxy tabben holde godt følge sidan galaxy har fullverdig telefonfunksjon. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er litt anti til slike, blir hypa mye. Men dersom batteriet kan levere strøm lengre enn 1 time, uten lading, så kanskje.... Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Dette her er ikke en nyhet... Begynn å ta deg sammen Arsæll, og skrive egne artikler i stedet for å copy-paste fra andre etter å ha kjørt det gjennom google translate... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Han har jo holdt på slik i mange år, ikke forvent noe forandring. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har publiseringssystemet fått hikke? Lenke til kommentar
datafeilen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Dette blir for dumt - har de som skriver om IPAD i det hele tatt teknisk innsikt? Bedre KAMERA...Hallo, dette må jo være skrevet av en fullstendig hjernevasket flopp av en sjel. Sikkert i slekt med turnuslegen jeg var så uheldig å komme bort i som skrev ut medisin for ørebetennelse etter å ha undersøkt øynene. Mulig mine betente øyne ikke takler dette med ørebetennelse medisin slik at alt jeg leser blir feil........ Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 snakker vi eplehardware.no eller? nå som epleavisen.no er mekka Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Apple gjør det igjen.. Slipper konsekvent et "dårlig produkt" for å tjene mye penger, for så å slippe et "mindre dårlig produkt" for å tjene ENDA mer penger på noe de skulle hatt i ipad 1 til å begynne med uansett. Og alle elsker apple siden de forbedrer produktet så fææælt.. gah kvalmt. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Blir lettere frustrert når jeg hører retina omtalt som skjerm. Det er jo bare vissvass. Og det blir til det fulle illustrert hvor vissvass det er når det blir oversatt med netthinne-teknologi. Det er ikke mye i hvordan "retina"-skjermene virker som minner om hvordan netthinna virker. Men, må innrømme jeg gleder meg til å se at de dytter inn en oppløsning på 1920x1280 på 7", det blir bra Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Retina Display er jo bare et hype-ord, noe de fleste forstår. Det er jo egentlig bare snakk om tettheten av piksler. Noe som i og for seg er svært interessant. Rett etter jeg fikk iPaden min så jeg iPhone 4 for første gang og angra bittelitt umiddelbart.. Skjermen på iPhone 4 er utrolig bra og pikseltettheten er absurd. Forhåpentligvis vil TV-utviklingen også fokusere på dette og kanskje får vi super-HD (Begrep i ren ITavisen-stil) på TVer Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 OG bare fordi de kommer et kamera så er det bedre alle konkurrentene ? Her virker det som Apple endelig forstår at dem må kunne plasseres i en lomme. hvorfor kan den ikke brukes som telefon når noen av konkurrentene har innført det ? Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Håpar ikkje at dei krympar skjermen på den. Meininga med å kjøpe ein slik er jo at den skal ha ein skjerm som er stor nok til å gje god oversikt utan å måtte bruke lupe. Elles så kunne eg likegodt ha brukt mobiltelefonen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Håpar ikkje at dei krympar skjermen på den. Meininga med å kjøpe ein slik er jo at den skal ha ein skjerm som er stor nok til å gje god oversikt utan å måtte bruke lupe. Elles så kunne eg likegodt ha brukt mobiltelefonen. Du får god oversikt på en Galaxy Tab.. Akuratt som jeg har veldig god oversikt på min galaxy s. Skjermen på ipad er unødvendig stor. har prøvd. Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det neste gen iPad trenger er en kraftigere prossessor. dagens er akkurat passe irriterende treg å surfe på. Det føles som man sitter med en mobil med svær skjerm, istedenfor en PC med uten knapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå