spacious Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Hei! Når jeg laster ned eller oppdaterer et program så kommer det "starter nedlasting"..nedlastingen av "program" er mislykket. Funket helt fint fram til torsdagskveld. Har slått av og på telefon, ut med batteri og simkort. Fjernet cach under innstillinger for market. Har djuice/dag&natt mbb på en SE X10. Hva er galt? Flere som har feil? Mvh Endret 14. oktober 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, samme her. Har X10 mini pro på Ventelo. Men fungerer heller ikke over wlan Hei! Når jeg laster ned eller oppdaterer et program så kommer det "starter nedlasting"..nedlastingen av "program" er mislykket. Funket helt fint fram til torsdagskveld. Har slått av og på telefon, ut med batteri og simkort. Fjernet cach under innstillinger for market. Har djuice/dag&natt mbb på en SE X10. Hva er galt? Flere som har feil? Mvh Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 løste seg når jeg avinstallerte oppdateringene til Market! 1 Lenke til kommentar
steffie Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) gf Endret 12. oktober 2010 av steffie Lenke til kommentar
Ronya Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har hatt samme problem på minX10 mini i to dager nå. Prøvde det fantastiske tipset her om å avinstallere oppdateringene til Market og nå virker det som bare det! Takk Arbo :o) Lenke til kommentar
Tr0nD Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har samme problem. Hvordan avinstallerer jeg market's oppdateringer, svar kjapt plis Lenke til kommentar
lindmy Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg har samme problem. Hvordan avinstallerer jeg market's oppdateringer, svar kjapt plis Hei! Dette kan du gjøre lett ved å gjøre følgende: 1. Gå inn på "Hovedmeny" på telefonen, deeretter "Innstillinger" 2. Rull ned til "Applikasjoner" og gå inn der 3. Velg deretter "Installerte applikasjoner" 4. Rull ned til "Marked" og gå inn på den 5. Velg "Avinstaller oppdateringer" og "Ok" FERDIG! Lenke til kommentar
Marskad Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei! Dette kan du gjøre lett ved å gjøre følgende: 1. Gå inn på "Hovedmeny" på telefonen, deeretter "Innstillinger" 2. Rull ned til "Applikasjoner" og gå inn der 3. Velg deretter "Installerte applikasjoner" 4. Rull ned til "Marked" og gå inn på den 5. Velg "Avinstaller oppdateringer" og "Ok" FERDIG! Jeg har fått noe lignende problem på min HTC Desire S, men når jeg prøver dette og kommer til punkt 5; er det ikke et alternativ å avinstallere oppdateringer, bare å tvinge avslutning av programmet.. Noen som har en annen løsning`? Blir sprø av å ikke kunne laste ned noe som helst =( Lenke til kommentar
teitur Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har du prøvd: innstillinger > applikasjoner > installerte applikasjoner > alle applikasjoner (fane) velg marked i lista, og velg fjern hurtiglager, og ev fjern data hvis tilgjengelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå