Haygon Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Heisann. Jeg har søkt rundt på forumet etter lignende tråder men fant ingen helt relevant til det jeg lurer på. Det jeg er interresert i å finne ut om er Gaming bærbare pc-er generelt. Etter det jeg vet så er de mest omtalte og anbefalte gaming laptopene til dags dato eller vartfal i det siste året som ligger godt under 20k med god performance er Msi Gx660 (Ca. 10,000kr) og Asus G73JH (Ca 15,000kr) . En ny variant av asus G73 serien " Asus G73JW" er ute men fra det jeg har sett er den ikke lett å få tak i og skal ikke være så mye billigere en JH heller. Performance-wise trur jeg ikke den er mye bedre en JH, faktisk et ganske lite hakk dårligere når det gjelder gaming men kommer med en del andre praktiske og greie endringer. siden som alle vet innenfor dataverdenen kommer det nytt på nytt hele tiden, og det kommer altid noe some er bedre og billigere. Etter mine meninger har Asus g73jh hatt sine store dager i rampelyset og er på tippen til å bli utplassert med noe nytt og bedre. Så, det jeg lurer på er.. Er det noen oppkommende konkurrenter til en grei pris godt under tjue tusen med evt. bedre peformance enn Asus G73JH / Msi Gx660 som noen vet noe om? Hvis ikke, hvor lang tid trur dere man kan skal vente før det kommer en slik bærbar PC? Og til slutt som et slags tileggsspørmål, er det noen laptoper som allerede i dag kan være seg nær eller konkurere med Asus g73JH og Msi Gx660 til greitt under 20 tusenlapper? Endret 14. oktober 2010 av Haygon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå