RaW_DeNiM Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 ser ut som noe har skjedd gitt. Spiller en liten stund og pcen slår seg av... Noe den aldri gjorde før den smalt. Så må vel ha nytt skjermkort og hovedkort:S Lenke til kommentar
formann Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 ser ut som noe har skjedd gitt. Spiller en liten stund og pcen slår seg av... Noe den aldri gjorde før den smalt. Så må vel ha nytt skjermkort og hovedkort:S Det høres litt rart ut, men det er ikke godt å vite siden det er såpass mange komponenter på hk og gfx. Hadde du hovedkort og/eller skjermkort ute når du byttet PSU? Kan du ha kommet borti og løsnet litt på cpu-kjøler? Prøvd å resette BIOS? Installert noen nye drivere i det siste? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) nei alt var inne da jeg skifta. Men har slått seg av 2 ganger siden jeg skifta psu... Tok ut skjermkortet og satt det inn igjen i dag og sjekka cpu kjøleren. Men har ikke skjedd noe etter jeg gjorde sistnevnte så får vel bare vente og se. EDIT: fått en lei tendens til å låse seg også nå mens jeg spiller. blah EDIT 2: Kjører full test på ram,HK nå i noen timer og så skjer det ikke noe da så overkjører vi skjermkortet og ser om det skjer noe Endret 14. oktober 2010 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Ser ut til og være ett varme problem med skjermkortet. 2 min med furmark 120grader.... pc slår seg av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå