runniz Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Når jeg åpner Market vises en installasjon (StumbleUpon) med en statusbar som går med teksten "Installerer...". Denne kommer ikke bort selv om jeg avslutter Market. Appen er allerede installert og fungerer som den skal. Finnes det noen prosess jeg kan avslutte for å få vekk denne? Jeg kan ikke velge Appen i Market for å avinstallere heller.. Lenke til kommentar
andymac Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hadde samme problemet, og løste det slik: Menu - Innstillinger - Applikasjoner - Administrer applikasjoner - Marked. Der klikker du på "avinnstaller oppdateringer". Neste gang du starter marked så må du godta betingelser og sånt på nytt, men det er jo ikke noe problem. Det funket for meg, så kanskje for deg også? 2 Lenke til kommentar
runniz Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Hadde samme problemet, og løste det slik: Menu - Innstillinger - Applikasjoner - Administrer applikasjoner - Marked. Der klikker du på "avinnstaller oppdateringer". Neste gang du starter marked så må du godta betingelser og sånt på nytt, men det er jo ikke noe problem. Det funket for meg, så kanskje for deg også? Perfekt. PS: Du vet ikke hvorfor prisene i Market dukker opp med svensk valuta (SEK) med det samme? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hadde samme problemet, måtte avslutte market prosessen, så cleare cachen til market, så boote telefonen, så fungerte det igjen. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du vet ikke hvorfor prisene i Market dukker opp med svensk valuta (SEK) med det samme? Jeg har lest at de som har Tele2 får prisene opp i SEK pga av at Tele2 er svensk.....? har du Tele2? Lenke til kommentar
runniz Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Du vet ikke hvorfor prisene i Market dukker opp med svensk valuta (SEK) med det samme? Jeg har lest at de som har Tele2 får prisene opp i SEK pga av at Tele2 er svensk.....? har du Tele2? Japp.. Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du vet ikke hvorfor prisene i Market dukker opp med svensk valuta (SEK) med det samme? Jeg har lest at de som har Tele2 får prisene opp i SEK pga av at Tele2 er svensk.....? har du Tele2? Japp.. Hei, det er korrekt at prisene blir oppgitt i svenske priser. Dette grunnet våre SIM-kort har svensk IMSI nummer ( International Mobile Subscriber Identity nummer) Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
jzky Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Hadde samme problemet, og løste det slik: Menu - Innstillinger - Applikasjoner - Administrer applikasjoner - Marked. Der klikker du på "avinnstaller oppdateringer". Neste gang du starter marked så må du godta betingelser og sånt på nytt, men det er jo ikke noe problem. Det funket for meg, så kanskje for deg også? Opplevede sammefeil her også. Etter å ha gjort som ovenfor fortsatte problemene, tok så å slettet cache på og avsluttet alt av google program (mail og talk), og da virket det edit: Det som er litt rart, er at det var kun på en av telefonene problemet oppstod.. Endret 25. oktober 2010 av jzky Lenke til kommentar
groov Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei, det er korrekt at prisene blir oppgitt i svenske priser. Dette grunnet våre SIM-kort har svensk IMSI nummer ( International Mobile Subscriber Identity nummer) Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Det er jo helt elendig. Kan jo ikke drive butikk på den måten. Når kommer det en løsning for dette problemet? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei, det er korrekt at prisene blir oppgitt i svenske priser. Dette grunnet våre SIM-kort har svensk IMSI nummer ( International Mobile Subscriber Identity nummer) Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Det er jo helt elendig. Kan jo ikke drive butikk på den måten. Når kommer det en løsning for dette problemet? Problem? Har du vanskelig for å forstå svenske priser? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei, det er korrekt at prisene blir oppgitt i svenske priser. Dette grunnet våre SIM-kort har svensk IMSI nummer ( International Mobile Subscriber Identity nummer) Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Det er jo helt elendig. Kan jo ikke drive butikk på den måten. Når kommer det en løsning for dette problemet? Problem? Har du vanskelig for å forstå svenske priser? Ja. Med den argumentasjonen kan vi alle like gjerne gå over til rupi. Lenke til kommentar
smedv Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 samme problem her, utrulig irriterande. Får i tilegg ikkje laste ned noke frå marked heller. Får berre beskjed om att nedlasting var mislykket. Lenke til kommentar
karbad Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei, det er korrekt at prisene blir oppgitt i svenske priser. Dette grunnet våre SIM-kort har svensk IMSI nummer ( International Mobile Subscriber Identity nummer) Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Det er jo helt elendig. Kan jo ikke drive butikk på den måten. Når kommer det en løsning for dette problemet? Problem? Har du vanskelig for å forstå svenske priser? Det er et problem, ikke fordi det er vanskelig å forstå prisene, men fordi det gjør det umulig å kjøpe apper eller spill på andre nettsteder. Forsøkte feks å kjøpe et spill på gameloft, men får et problem, da det ikke er samsvar mellom det svenske IMSI nummeret og det norske telefonnummeret... Mulig det hadde gått lettere med en VISA betaling, men jeg synes det burde være mulig å betale over telefonregningen, slik jeg alltid har gjort på tidligere SEmodeller... Lenke til kommentar
d3x Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 samme problem her, utrulig irriterande. Får i tilegg ikkje laste ned noke frå marked heller. Får berre beskjed om att nedlasting var mislykket. Jeg brukte denne løsningen for å fikse at jeg heller ikke fikk installert noe fra marked. Avinnstallerte oppdateringer slik andymac foreslo, og nå får jeg lastet ned fra Marked igjen. Det jeg lurer på er om jeg nå har nedgradert Marked programmet? Og hvordan får jeg eventuelt oppdatert den igjen? Lenke til kommentar
smedv Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg brukte denne løsningen for å fikse at jeg heller ikke fikk installert noe fra marked. Avinnstallerte oppdateringer slik andymac foreslo, og nå får jeg lastet ned fra Marked igjen. Det jeg lurer på er om jeg nå har nedgradert Marked programmet? Og hvordan får jeg eventuelt oppdatert den igjen? Eg og fann ut av det til slutt, men merker no att eg har den "gamle" versjonen av marked. Det hadde jo vert kjekt å få igjen den nye versjonen Lenke til kommentar
runniz Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Hadde samme problemet, og løste det slik: Menu - Innstillinger - Applikasjoner - Administrer applikasjoner - Marked. Der klikker du på "avinnstaller oppdateringer". Neste gang du starter marked så må du godta betingelser og sånt på nytt, men det er jo ikke noe problem. Det funket for meg, så kanskje for deg også? Nå har en installasjon i Market hengt seg igjen, men nå, etter å ha oppdatert Android til 2.1, finner jeg ikke Market under innstillinger - applikasjoner, kun de jeg selv har installert.. Lenke til kommentar
mackzymal Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hei Første gang jeg skal legge inn credit kort i market kommmer jeg ikke inn? Har en galaxy s.. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
krizp0 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er jo helt elendig. Kan jo ikke drive butikk på den måten. Når kommer det en løsning for dette problemet? Bli med å prøv å få opp dette forslaget om å bytte til norske SIM-kort så kanskje det slår gjennom! http://www.tele2beta.no/forslag/2011/01/29/norske-simkort/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå