qvestus Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei å hå! Jeg sliter litt med Phone Monitor og XTND Connect... Når jeg har skrudd på bluetooth på mobilen (T610), og den synkroniseres mot Outlook via XTND (sync on connect), så får jeg en feilmelding hvis jeg skrur av blåtann på mobilen, etter at synkroniseringen er ferdig. (får også feilmelding hvis blåtanntilkoblingen skrur seg av automatisk) Take a look: Noen som har opplevd det samme, eller som vet hva som er feil? På forhånd takk! EDIT: Etter at jeg har fått feilmeldingen og skrur på blåtann på mobilen igjen, så vil ikke XTND synce automatisk. Det må da gjøres manuelt. Hvis sync on connect skal fungere igjen så må jeg boote... Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har samme problemet selv med min MSI dongle. Det virker som PC ikke "slipper" telefonen når jeg bruker sync on connect. I mitt tilfelle får jeg ikke lov til å bryte forbindelsen i det hele tatt, før jeg enten tar ut BT'en av usb porten eller slår av maskina bugs sann! Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Ligger problemet i blåtann driveren eller XTND ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå