Gjest subjente Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Håper dere kan lese dette med et åpent sinn. I forholdet vårt har han alltid vært den dominerende parten i senga. Han kan påføre meg smerte, bestemme hva jeg skal gjøre osv, vi har egentlig et ganske eksprimenterende sexliv. For en ukes tid siden nevnte han at hvis jeg hadde lyst til å bestemme noen ganger så var det helt i orden for han, han hadde lyst til å være litt slave og likte tanken på at jeg kunne teste smerteterskelen hans og bestemme. Etterhvert har vi snakket litt mer om det, og jeg begynner å forstå at dette er noe han virkelig tenner på. Siden jeg blir tent av at han er tent ser jeg ingen grunn til å ikke gi det et forsøk Jeg vet at jeg har en domina inni meg, men jeg har ingen erfaring med å være noe annet en underdandig. På mange måter er jeg veldig usikker i sengen, har vært sammen med en psykopat som jeg mistet dommen til, han brøt ned den selvtilliten fra begynnelsen av. Dette gjør at jeg blir veldig redd for å ikke møte forventningene til han jeg er sammen med nå. Han har mye erfaring på området, både som dom og sub, og jeg begynner å føle meg utilstrekkelig. Han er heldigvis veldig forståelsesfull, og forventer ikke at jeg skal bli dominerende drømmedame over natta, men prosessen er likevel satt i gang og jeg er nødt til å få ut fingeren. Hm, dette ble litt lengre enn jeg hadde planlagt... Men er det noen som har noen tips på veien? Det eneste jeg har tenkt hittil, som jeg også har nevnt for han, er at jeg vil binde ham fast å sette meg på ansiktet hans. Noe han virkelig så ut til å se frem til. Men det holder jo ikke det. Han sier han vil bli lenket fast og "voldtatt",men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Det er ikke det at jeg ikke tenner på tanken, jeg har virkelig lyst til dette, men jeg har bare ikke noe erfaring. Det er litt skummelt. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er ikke spesielt into dominering innen sex, men det med å binde ham fast er et godt trekk. Det gjør ham prisgitt din vilje og lyster, hvilket han sikkert liker. som oppvarming kan du friste ham med å late som du skal gjøre ting med ham, men dra det ut og vente med å egentlig gjøre noe, for å sette fantasien hans i gang. Videre er biting noe en dle liker av varierende hardhet, hard form for kjærtegning osv. Smertedelen kan jeg ikke si no om, har ingen erfaring eller preferanser innen det. Angående å "voldta" ham er det vel lettest å ri ham hardt og variere det du kan innenfor det, ev. improvisere as you go along, som det heter. Ingenting å skamme seg over å være fan av BDSM, er en velkjent og naturlig minioritet innen tenningsmønstre, og jeg tror nok mange av de som er seksuelt aktive har prøvd det i varierende grad, selv om det er en del som ikke tør si det pga. de ser på det som tabu. Lykke til med den nye rollen som herskerinne gjelder bare å hente frem ditt doiminante indre som du sier Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Angående biting og røffe kjærtegn så er jeg rimelig sikker, jeg vet at han liker det voldsomt, gjerne så langt som slag og lignende. Men det er ikke noe jeg tørr å bevege meg ut på enda. Samme gjelder breathcontrol, vet han liker det, men redd for å gjøre noe galt. Hovedsaklig er det vel holdningen jeg sliter med. Å te meg som en dominant person. Når jeg i tillegg er vant til at det er han som bestemmer, tror jeg det kan bli vanskelig å snu den tankegangen. Han liker skittent snakk i sengen, og jeg tror han ville elsket at jeg fortalte hva jeg ville gjøre med han, og forsikre han om at jeg var sjefen, jeg fatter bare ikke hvordan jeg skal klare å komme til det punktet. Er redd for at jeg bare blir flau og usikker, og det ødelegger jo fantasien en del. Jeg skammer meg forøvrig absolutt ikke over preferansene mine Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det vet du bedre enn meg så hva han liker får du avgjøre Når du sier breathcontrol antar jeg du snakker om "nesten-kvelning" (kjenner dessverre ikke den korrekte norske betegnelsen). Skjønner godt du ikke vil prøve det ut enda, da dette er å regne som høyrisikosport innen sex. Er ikke helt uvanlig at folk som har praktisert dette har omkommet. Tør jeg spørre hva alderen deres er? Når en er eldre har en gjerne litt mer følelse med hva som går og ikke går. Fult forståelig at det er holdningen og innlevelsen som er mest problematisk, spesielt når du er vant med å underkaste deg din partner. Dette tror jeg er en tilvennings- og treningssak, at dere rett og slett må jobbe med det for å få det perfekt, men det kan jo også falle deg naturlig når du først kommer i gang. Står og faller vel mye på selvtillit og tiltro til partner. Uten noen erfaring på emnet vil jeg tilråde og starte rolig og beskjedent med bare lett dominans, så du venner deg til det og får en lettere start Kjekt at du ikke skammer deg, synes alle burde ha og utøve de seksuelle preferanser de vil uten å skulle skamme seg over det, så sant det ikke skader andre (som ikke vil bli skadet). Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Kvelning i mindre grad, dvs kortere periode er ikke skummelt da.. Er kun hvis man skal gå for maks nytelse at det blir skummelt... Binding er en fin start.. Men også blindfold. En viktig ting er at han ikke skal vite hva og hvor ting skjer.. Med andre ord, ta noen klyper (Rema 1000 har solgt noen fine faste klyper i en liten beholder for snaue 20kr, litt stramme, så bør vides ut før du bruker dem), stearinslys, og litt isbiter, og en strikk eller 3, så har du muligheter.. Viktigste for han er jo bare at han IKKE skal vite hva som skjer.. Litt nytelse, litt ubehag.. Kanskje litt glidemiddel og ett par fingre oppi der og. Siden du allerede er sub, så vet du vel hva du liker, og han liker sikkert mye av det samme. Er bare å tipse meg her om hva du liker, sånn at jeg kanskje får nye inputs om hva jeg kan finne på med samboeren neste gang .. (selvom vi er relativt "røffe" Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kvelning gjør vi en del av, men det er bare forsiktig kvelning, altså i korte intervaller. Meg og han har aldri være så veldig avanserte, eller hva jeg skal si. Vi bruker ikke noe utstyr, hvis han skal straffe meg så slår han med flathånd, hvis han kveler meg så gjør han det med hendene osv. Eneste vi bruker er tau og blindfold. Selv liker jeg best hvis han holder meg fast selv, uten tau. Da kommer jeg mye nærmere han, og kjenner at han er så sterk at jeg ikke kommer meg løs, men jeg klarer jo ikke å holde fast han, så da blir det nok tau :!: Jeg vet egentlig ikke helt om han vil ha det på noen annen måte heller. Det er vel også noe jeg burde snakke med han om Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er vel også noe jeg burde snakke med han om Bingo! Ellers er fastbinding et lurt trekk. Angående kvelning (som alltid er hot), så trenger du ikke nødvendigvis faktisk kvele ham/stoppe blodtilførselen. Kan være nok å bare holde hånda der, slik at han kjenner du har kontrollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg