Gå til innhold

Hjelp til kjøp av sterk nok og billig bærbar pc

Anbefalte innlegg

Har sett på en del tråder men fant ikke noen helt relevante til mine behov.

Skolen har begynt for en stund siden nå og har fått penger fra skolen og div. til innkjøp av bærbar PC. Det jeg har på konto å bruke til bærbar pc nå er omtrent på 6000-7000 kroner. Det jeg har brukt opptil nå er min pappas gamle Compaq Presario ( trur jeg?) som er ganske udugelig til noe som helst annet en skolearbeid. Tanken var og bruke denne pcen til rundt juletider / januar får å få nok penger til en bedre bærbar gaming laptop f.ex Asus g73jh eller Msi Gx660. Problemet er nå at min far vil ha tilbake sin pc som forlater meg stående igjenn med 6k-7k til å kjøpe ny Bærbar til umiddelbart, siden bærbar pc til skolen er obligatorisk å ha. Det kan ( litt usansynlig) være andre muligheter innen bærbar pc til skole men jeg tar for meg ett sansynlig scenario:

Jeg trenger å kjøpe ny Bærbar laptop med pris rundt 7000 og ikke for langt over det.

For den prisen vil jeg ikke forvente mye, men mest " bang for the buck" er det jeg er ute etter. Jeg kommer sansynligvis til å ville spille World of Warcraft med oppkommende utviklingspakke "Cataclysm" med GOD og ikke bare spillbar FPS fleste steder, hvis mulig i det hele tatt.

Takker.

Endret av Haygon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...