jacoobholm Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5 Etter en periode begynne spillet å hakke _kun_ når jeg beveger musen. Når jeg avslutter spillet hakker musen også på desktop. Spillene krasjer også av og til. Jeg har installert nye drivere fra nett, jeg har sjekket ca temperatur med hånden på kortet (Kan sjekke med CCC eller noe). Har koblet 4pins pcie direkte fra min 700W psu til kortet, ingen overganger. Tenkte kanskje sjekke om ATITool kan gi noen diagnostikk eller noe på kortet. Andre som har hatt lignende problemer med dette kortet, evt andre kort? Spesielt den hakkingen når musen beveges har jeg aldri vært borti før. Kan det ha noe med trådløs mus å gjøre =/ Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg tror kanskje jeg klarte å løse det. Etter å ha lastet ned de seneste driverne, avinstallert og reinstallert flerne ganger, så gikk jeg inn på XFXForce(produsenten av mitt HD5770) og laste ned de nyeste 10.9 driverne derfra. Nå ser det ut til at det fungerer. Så kan være vits å gå inn på produsenten sine hjemmesider og lete etter drivere =) Håper dette kan hjelpe noen andre. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg tror kanskje jeg klarte å løse det. Etter å ha lastet ned de seneste driverne, avinstallert og reinstallert flerne ganger, så gikk jeg inn på XFXForce(produsenten av mitt HD5770) og laste ned de nyeste 10.9 driverne derfra. Nå ser det ut til at det fungerer. Så kan være vits å gå inn på produsenten sine hjemmesider og lete etter drivere =) Håper dette kan hjelpe noen andre. Dette fungerte ikke allikevel, har også lest at mange mange andre har lignende problemer med nettopp dette kortet, og en del andre i 5xxx serien. Skal nå sende det inn til reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå