PreN Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg koblet til min mobil i dag, og oppgradert fastvare eller hva det stod. Er dette android? Hvordan veit jeg hva slags versjon jeg har? De har egentlig trekk tilbake oppgradering, ringte forrige uke til samsung, skulle visst komme snart. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det kom ny froyo forrige uke. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) De har tydeligvis lagt ut 2.2 igjen via Kies, for jeg oppgraderte ett par dager etter at jeg var dumteit nok til å spørre her. Positive er at mobilen er kjappere. Har ellers ikke lagt merke til så mye ellers. Fastvaren er bare et annet ord OSet som er installert, her Android. Husk å ha oppgradert Kies til nyeste versjon for å kunne oppgradere Kies. Klikk deg inn på Innstillninger -> Om Telefon -> Les på "Fastvareversjon" for å vite hvilken versjon du har (2.2 = Froyo). Endret 12. november 2010 av Lednar Lenke til kommentar
maroul Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er det noen som vet når oppdateringen til wildfire 2.2 kommer? Lenke til kommentar
Vuzer Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er det noen som vet når oppdateringen til wildfire 2.2 kommer? Beste oppgraderingen til wildfire kommer i form av ny tlf Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er det noen som vet når oppdateringen til wildfire 2.2 kommer? Beste oppgraderingen til wildfire kommer i form av ny tlf Vil Wildfire i det hele tatt kunne kjøre 2.2, mtp. spesifikasjonene? Lenke til kommentar
maroul Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Leste at oppdateringen hadde kommet, men når jeg går inn på applikasjoner -> oppdateringsprosess, kommer det ikke opp noe? kommer det i hele tatt til Norge? Har hørt at du kan laste ned via ROOTING. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Via rooting? Går ut ifra du mener root bruker/superbruker når du nevner root. Med root har du superbruker på telefonen og kan gjøre stort sett hva du vil. Samme som med Linux. Last ned nyeste Kies, koble telefonen til PCen, og kjør en fastvareoppdatering. Dog, har du root ville jeg hørt med denne tråden. EDIT: La til noe. Endret 22. november 2010 av Lednar Lenke til kommentar
Vuzer Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Til dere som ikke har Rootet tlf deres enda: Jeg la inn voodo lag fix , å den er sykt mye raskere , den håpper nesten dobbelt opp på benchmark testen Anbefaler dette til alle som vet å bruke data =) Fins faktisk noen latterlig lette metoder og. I denne linken vil du finne alt du trenger www.google.com Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1215469 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1274039 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg