shimishi Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg vil Bruke dette forumet til å reklamere litt for fredrikstad LAN12-14 November 2010. Dette blir ett relativt stort LAN party, hele 1500 Plasser blir lagt ut for salg! Linja er usikker, men vi forhandler med østfold fibernett som skal levere mellom 2-3Gbs,internt i hallen blir det gigabit nettverk. Det som er inkludert denne helgen er: - Kino - Bading kun for deltakere på lørdag. - Mat for hele helgen. - Diverse artister kommer. - Alle som kommer på lanet for beta nøkler til The Secret World fra Funcom. - Din egen plass på 80*60cm(og ja, hylle er lov. Konkuranser blir: - CSS - Cs 1,6 - Mer kommer etter hvert når vi har fått dette avklart, det gjelder premier også. Sted: Konstenhallen i Fredrikstad. Pris: 670,- Dato: 12-14 November Vi søker også Crew til arrangementet, søke kan du gjøre på vår nettside Endret 11. oktober 2010 av shimishi Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er det bare meg som synes at over 600 kroner for et så kort lan er litt drøyt? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er det bare meg som synes at over 600 kroner for et så kort lan er litt drøyt? Tja. Når kino og bading samt mat er inkludert i prisen er vel ikkje den så mykje å sei på.. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ikke store aktivitetet på bilett salget:( link Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 ikke så rart med den prisen for et så kort lan. hjelper lite om kino og bading er inkludert når er fåtall faktisk benytter seg av det. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Lol, dette lan-party`et kommer til og bli en skandale:( 5 innlegg på forumet til hardware.no kan ikke være et bra signal:) Endret 28. oktober 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 De har jo bare 46innlegg på sitt eget forum så deres skala er sikkert 5 mye Men stiller med også veldig tvilende til at de klarer fylle 1500plasser, maks aldersgrense og prisen hjelper ikke akkurat. Her er seatmappet deres fra skrivende stund, "litt" ledige plasser: Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Denne behøver en fighting game-turnering av noe slag... Edit: Den trenger også Guitar Hero/Rockband-turnering, DDR-turnering.. Og i det minste én turnering i et eller annet populært konsollspill (Halo, MW2 eller FIFA)(som man kunne trukket mange ungdommer på). Opplegget er altfor PC-fokusert, og PC står igjen sterkest hos den eldre garde (over 25 år). Hele opplegget bærer preg av dårlig planlegging... Endret 1. november 2010 av J-Core Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 De har sluppet premier i compoer. Css 5v5 Fordelt på 5 personer 1st 12000,- 2nd 5000,- 3rd 3000,- Totalt 20.000,- Cs 1,6 5v5 Fordelt på 5 personer 1st 5000,- 2nd 3000,- 3rd 1500,- Totalt 9500,- Trackmania 1st 2500,- 2nd 1000,- 3rd 500,- Totalt 4000,- DotA 1st 2500,- Totalt 2500,- Quake 1st 2500,- Totalt 2500,- Ikke så halvgalt til så få deltagere som de har nå... kanskje man skal melde seg på og dra hjem noe cash :-p Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Premiene er nok mest sansynlig fullstendig fiktive. Regner ikke med at en eneste premie blir utbetalt. de ligger ann til å bli bare 200 stykker på lanet. De har fått 200k i støtte og på 200 billetter får de i tillegg 134k inn. Av hva jeg har hørt betaler de 200k for hallen, 200k for internett, så skal de kjente artistene ha veldig mye. Leie inn strøm utstyr koster. og ting fortsetter å balle seg på. Ryktene tilsier at de har budgetert med 1,5 mill totalt. De lander på knusende underskudd lenge før det er penger til premier. Fremtiden vil bringe fiaskorykte over navnet, og de som står ansvarlige for en halv million i underskudd vil aldri få drive et lan igjen. Det som er synd er at det kunne gått så sinnsykt mye bedre om de hadde lagt det til en fellesferie (og dermed 1-2 døgn mer), nedprioritert underholdning av typen som lanere ikke bryr seg om, for å derfor redusere prisen. Og i tillegg annonsert lanet litt mer enn 5 uker før lanet startet. Og selvsagt satset på et realistisk deltager anntall. som f.eks 500-800. Etterspørsel gir bedre rykte og bedre salg enn et mettet marked. Noen har bitt over mer enn de kan tygge, lenge før lærte å spise. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Her er det nok noen som kommer til og få noen søvnløse netter Det her kommer til og bli en katastrofe. Hvordan kan de dra igang noe slikt uten og sjekke markedet bedre. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Her er det nok noen som kommer til og få noen søvnløse netter Det her kommer til og bli en katastrofe. Hvordan kan de dra igang noe slikt uten og sjekke markedet bedre. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Trist at de kommer til å gå konkurs første året, men til tross for utallige konkrete argumenter osv på dems Facebook side og andre steder. Har de ikke tatt til seg at 1500 er alt for mye. Hvis det blir solgt 200plasser vil jo vær deltager ha ca. 8plasser hver. Ingen grunn til å bygge hylle da. I tilegg vi jo 1GB linje være mer en nokk siden det bare kommer ca. 200stk. VEldig trist at dette går i dass. Jeg har selv bilett og gleder meg, men 670kr er drøyt, i tilegg må jeg på jobb på lørdagen fra 09-15. EDIT: Rigging er igang! http://www.ustream.t...drikstadlan2010 Forumets funksjoner funker ikke derfor ingen clicky Endret 11. november 2010 av Ballestikk Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Trist at de kommer til å gå konkurs første året, men til tross for utallige konkrete argumenter osv på dems Facebook side og andre steder. Har de ikke tatt til seg at 1500 er alt for mye. Hvis det blir solgt 200plasser vil jo vær deltager ha ca. 8plasser hver. Ingen grunn til å bygge hylle da. I tilegg vi jo 1GB linje være mer en nokk siden det bare kommer ca. 200stk. VEldig trist at dette går i dass. Jeg har selv bilett og gleder meg, men 670kr er drøyt, i tilegg må jeg på jobb på lørdagen fra 09-15. EDIT: Rigging er igang! http://www.ustream.t...drikstadlan2010 Forumets funksjoner funker ikke derfor ingen clicky Konkurs går det ikke; det er kommunen som arrangerer (men tviler på at kommunen kommer til å ta det økonomiske ansvaret en annen gang...). Hilsner fra hallen. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Problemet med lanet, er at veldig få har hørt om det TBH. Jeg hadde ikke hørt om dette lanet før det var reklame på en source server, mens mange andre jeg har snakket om har ALDRI hørt om det. Hadde hatt veldig lyst å ta turen, men når jeg fikk vite om lanet for 2 uker siden så var det for lite tid å planlegge shit Skulle hatt lanet i Vinterferien eller noket. Veldig synd at et så flott arrangement får så folk som kommer Endret 11. november 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Gleder meg, det starter om noen par timer. Endret 12. november 2010 av Ballestikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå