Gå til innhold

FIfa 11

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lenge vært dårligere enn vennene mine i FIFA :thumbdown:, men nå er jeg lei. Jeg har valgt å være manchester city, og lurer litt på hva som ville vært det perfekte laget, og den perfekte formasjonen

Tenker online spill og spill mot venner så trenger ikke råd for kjøp å kjøpe spillere :cool:

På forhånd Takk for hjelpen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Real Madrid må jo være det perfekte laget. Det eneste du kan gjøre i mine øyne for å gjøre laget bedre må være å kjøpe en rask verdensklassestopper som kan erstatte en litt treig Carvalho og en defensiv midtbanespiller som kan erstatte Khedira.

Lenke til kommentar

Real Madrid må jo være det perfekte laget. Det eneste du kan gjøre i mine øyne for å gjøre laget bedre må være å kjøpe en rask verdensklassestopper som kan erstatte en litt treig Carvalho og en defensiv midtbanespiller som kan erstatte Khedira.

Les hele tråden før du svarer,han snakker om online hvor det ikke går ann å kjøpe spillere;)

Kan du fortelle oss litt om hvordan din spillerstil er??:)

Jeg anbefalller deg å spille mot det samme laget lenge så du blir kjent med hva spillerene kan gjøre;)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

hei. hvis du selger alle backer, så har du penger til nye spillere. jeg spiller 2-4-4:)

jeg kjøper to stoppere(bør ha 80+ aks) hm og vm jobber mer hjemover enn fremover, så d blir 2-4-4 angripende og 4-2-4 forsvarende. fungerer me alle type spillere. vant euro cup med rosenborg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...