norsemanGrey Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Heisann, Jeg forsøker å bruke .Net TextBox i et program jeg lager. Jeg viser innholdet i en text variabel i TextBox'en og ønsker også at denne variabelen skal bli oppdatert når jeg skriver inn noe i TextBox'en. Problemet er bare at jeg får ikke skrevet noe fornuftig fordi TextBox'en oppdaterer seg mens jeg skriver inn noe i den slik at jeg ikke rekker å skrive ferdig....curseren flyr tilbake til begynnelsen av texten i TextBox'en mens jeg skriver. Kan noen hjelpe meg med hvordan kan jeg løse dette problemet? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det vel ikke så rart hvis du alltid oppdaterer tekstboksen til å vise innholdet i variabelen, samtidig som du setter variabelen til å være innholdet i tekstboksen... Prøver du å oppnå noe spesielt med dette, eller driver du bare å leker for å lære? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bruk Keypress Enter til å løse problemet. Når du har skrevet inn ønsket tekst bruker du enter for å kjøre oppdatering av både variabel og tekstboks. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå