nietsoj100 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Desiren min begynte og restarte seg selv etter at Froyo ble installert på den. Installerte Froyo med en gang updaten var klar og etter dette har den restarta seg kansje 10 ganger, helst om natta, noe som er dumt med tanke på vekkerklokke osv... Flere som har vært borti dette og vet om det er noe man kan gjøre for at den ikke skal restarte seg elelr måtte det i tilfelle være å sende den på rep?Dritt å være uten tlf i flere uker også... Lenke til kommentar
kremm Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jepp. Hatt nøyaktig samme problem siden starten av september. Komplett.no besvarte henvendelsen min med et autoreply og hjalp meg å sende den inn til Deltaservice. Sendte den ca 25.10 og fikk den tilbake i dag. Mobilen hadde NØYAKTIG SAMME FEIL nå som før jeg sendte den inn. Ergo har Deltaservice ikke engang giddet å se på feilbeskrivelsen min og jeg har endt opp med en like ubrukelig mobil og 2-3 uker har gått i vasken i håp om at noen kunne fikse den. Mobilen min slår seg først og fremst av etter 5-10 min med mobilroaming, men den slår seg også av ved mye bruk av prosessoren (type Angry Birds, YouTube-bruk osv). Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Synd at de ikke gjorde noe med den da.Ring og forlang at de retter opp i feilen siden de helt tydelig kke har gjort noe med den, Min slår seg kun av når jeg ikke brukder den, har ikke slått seg av mens jeg har brukt den, slår seg helst av om natten eller rett etter at jeg har koblet til laderen på den. Har ikke giddi å sende den inn siden det ikke har vært noe problem for meg enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå