Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kom på en liten lek etter å ha sett på Løvebakken, vet ikke hvor bra den fungerer over tekst, men la oss gi den et forsøk. Reglene er: - Du skal stille et spørsmål. - Du skal velge en kjent person, en stereotype eller annen karakter neste person skal svare som. - Overdrivelser er et pluss! Jeg begynner da: Hvordan har dagen din vært? (14år gammel jente, glad i starbucks og blogger daglig) (svar, og deretter skap nytt spørsmål og karakter til neste) Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kom på en liten lek etter å ha sett på Løvebakken, vet ikke hvor bra den fungerer over tekst, men la oss gi den et forsøk. Reglene er: - Du skal stille et spørsmål. - Du skal velge en kjent person, en stereotype eller annen karakter neste person skal svare som. - Overdrivelser er et pluss! Jeg begynner da: Hvordan har dagen din vært? (14år gammel jente, glad i starbucks og blogger daglig) (svar, og deretter skap nytt spørsmål og karakter til neste) Dagen en min har vært super duper:D vi Har drikket masse kaffe på starbucs og filmet til bloggen<3 Så fant jeg og min bestis på hva vi skal blogge om i denne uka.. Spørsmål: Hvilken kake liker du best? ( den jenta du har likt siden barneskolen spør deg om dette, du er bare 16 år å veldig sjennert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå