Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ligger jeg ann, er jeg veldig loner?

Gjest ..

Anbefalte innlegg

Heij! Jeg er en gutt på 14 år, hvis noen skulle bry seg :)

Jeg kan vel egentlig starte med at jeg har flyttet fra et sted der jeg var vel blant de fem mest populære i klassen. Jeg likte det, jeg hadde venner og alt jeg trengte, selv om jeg var litt usosial til tider. Jeg spilte fotball men sluttet i 5 klasse (går i 9 nå.), hvorfor jeg sluttet var fordi treneren min var et rasshøl. Moving on, ja jeg flyttet fra det stedet jeg trivdes og flyttet inn i en ny kommune, der er begynte jeg i slutten av sjette klasse, så jeg fikk hvertfall litt tid til å få noen venner til ungdomsskolen. Da jeg begynte på ungdomsskolen kom jeg med to andre gutter som jeg er gode venner med nå, i klasse sammen. De spiller fotball og det gjør vel 85% av klassen også. Derfor er jeg blitt ganske utenfor, jeg kjenner heller ingen av de andre folkene så jeg er blitt ganske utenfor. Det er de to jeg er mest venner med og siden de kjenner mange fler så har de naturligvis flere venner og mer respekt. Jeg gjør jo ikke det for jeg er jo nesten nyligflyttet og selve ungdomsskolen får elever fra et ganske stort areal. Nå har jeg sunket sammen med den mest populære klassen, innenfor klesstil og alt egentlig? Jeg vil egentlig gå helt normalt men nå må jeg bry meg så mye for å ha et godt klassemiljø, noe jeg akkurat har funnet ut jeg ikke har. Det var en fest med 9, bursdagfest av noe slag. Der er tre fjerdedeler av klassen invitert til, jeg er ikke en av de. Skjønner jo hvorfor for jeg har ikke noe særlig kontakt med bursdagspersonen, men alikevel, hadde aldri trodd at noen av de andre hadde blitt invitert heller. Problemet mitt er at om jeg hadde blitt invitert ville jeg helst ikke gått uansett. Jeg vil ikke gå med de i klassen for jeg føler meg ganske så usikker og utilfreds, noe jeg ikke gjor før. Jeg gleder meg til VGS for å komme vekk fra den slenge dritt humoren på ungdomsskolen, jeg føler meg mer voksen enn alle andre, selv om jeg ikke prøver å oppføre meg slik på skolen for da blir jeg bare mer loner. (Tror jeg hvertfall.) Dillemaet mitt er det samme som å bli tatt opp i militæret, selv om du ikke vil. Du blir jo skuffet når du finner ut at du ikke er kvalifisert nok uansett? Jeg var jo over normalen på klassestandaren før, men merker jeg har dabbet litt av og jeg gruer meg til hver bidige skoledag for jeg kjeder meg å går ofte uten venner, da bare går jeg rundt og leter etter noen å snakke med. Jeg bruker mye tid på data og spilling, siden det skjer nesten ingenting sosialt her jeg bor og jeg er dritt lei å prøve når ingen gidder. Akkurat no føler jeg en følelse jeg ikke helt vet hva er, alt jeg vet er at jeg gleder meg til jeg flyttet tilbake til By'n, der jeg kjenner mye av miljøet mitt og begynner på VGs. Dette er vel mest regnet som en utblåsning, men kan også få noen trips og tips :) Takker for svar, as always.

Kan også nevne at jeg er under en kjærlighetssorg siden bestevennen er sammen med eksen min som jeg forsatt har følelser for, dette kan gjøre meg trøtt og lei alt av og til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ganske så trøtt så mye er dårlig formulert og den første setningen er egentlig bare tullball. MYE skriveleif og nå merker jeg, men jeg kan jo ikke edite den teksten uansett.

Er ikke skikkelig loner, jeg kan fint være med folk og sånt men liker meg ikke noe særlig her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...