EveGUn Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei. Jeg er på jakt etter noe som heter System 2000 flip-up. Det var tilbehør man kunne kjøpe til hjelmer for noen år tilbake. Det va en slags skjerm man festet på framsiden av motorsykkelhjelmer ala. Tommy hjelmen. Fast i denne skjermen kunne man feste briller man kunne felle ned, og face mask. Jeg har funnet ut at det var et firma/en bedrift som het miniMAN Sweeden som produserte de. Er vertfall det det står inni dem. Noen som vet om det er mulig og skaffe noe slikt enda. Har Googlet i flere timer men har ikke funnet noe som ligner engang Hvis noen skulle ha noe slikt liggende er jeg intresert i og kjøpe Lenke til kommentar
prormk Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Hei. Jeg er på jakt etter noe som heter System 2000 flip-up. Det var tilbehør man kunne kjøpe til hjelmer for noen år tilbake. Det va en slags skjerm man festet på framsiden av motorsykkelhjelmer ala. Tommy hjelmen. Fast i denne skjermen kunne man feste briller man kunne felle ned, og face mask. Jeg har funnet ut at det var et firma/en bedrift som het miniMAN Sweeden som produserte de. Er vertfall det det står inni dem. Noen som vet om det er mulig og skaffe noe slikt enda. Har Googlet i flere timer men har ikke funnet noe som ligner engang Hvis noen skulle ha noe slikt liggende er jeg intressert Endret 28. november 2013 av prormk Lenke til kommentar
prormk Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) ja æ har en flip up liggende du kan kjøpe den for 4000 kr Endret 28. november 2013 av prormk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå