Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvordan få høyere IQ/logikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man blir ikke klokere av å spise fisk enn av noe annen mat, haha.

Men ja, spis så du overlever, og bittelitt variert kost, liksom.

Beste tipset jeg kan gi deg er å begynne å se star trek voyager. 7 sesonger. Du vil lære masse logikk fra Tuvok. Last ned serien om du vil (eller kjøp på dvd da som meg) ( :

Det nest beste tipset er å løse logiske oppgaver. Man kan vel forbedre seg litt på den måten. Og om du vil score høyere på IQ-tester, så må du øve deg på IQ-tester.

Endret av PrincepBaker
Lenke til kommentar

Star-trek for å tenke mer logisk? Jeg har alt for mange venner som motbeviser den teorien din.

Det aller beste er å lære seg å tenke, og å faktisk tenke hele tiden, bare man gjør det så vil man fort legge merke til mønstre og tenke mer logisk.

Om man bare går rundt og dasser og ikke gidder å tenke på noenting, så blir man heller ikke særlig smart.

Lenke til kommentar

Matematikk

Fysikk

Psykologi

Filosofi

Få en doktorgrad i alle disse emnene og du blir klokere.

Hvis du ikke ha tid til det, kan du også bare løse oppgaver tilknyttet emnene. Løse sudoku i avisene.

Spis også sunt - det gjør kloke mennesker. Da lever man også lengre.

Anbefalte nettsteder?

Lenke til kommentar

Herregud, nei du gidder ikke høre på seriøst forslag.

Som sagt, kjøp Omega piller og løs logiske oppgaver.

Matematikk

Fysikk

Psykologi

Filosofi

Få en doktorgrad i alle disse emnene og du blir klokere.

Hvis du ikke ha tid til det, kan du også bare løse oppgaver tilknyttet emnene. Løse sudoku i avisene.

Spis også sunt - det gjør kloke mennesker. Da lever man også lengre.

Angående det innlegget her, å være klok og å høy IQ er ikke det samme, det har ingenting med hvor mye man vet, bare hvor logisk smart man er.

IQ er din logiske tenkeevne, hjernen utvikler seg med Omega 3/6/9.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Star-trek for å tenke mer logisk? Jeg har alt for mange venner som motbeviser den teorien din.

Det aller beste er å lære seg å tenke, og å faktisk tenke hele tiden, bare man gjør det så vil man fort legge merke til mønstre og tenke mer logisk.

Om man bare går rundt og dasser og ikke gidder å tenke på noenting, så blir man heller ikke særlig smart.

Jeg sa ikke at man skulle se Star Trek for å tenke mer logisk. Jeg sa at man skulle se Star Trek: VOYAGER. Du vet tydeligvis ingenting om star trek.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...