NeEeO Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei, Overskriften sier det meste Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Få i deg mer Omega 3/6/9, og løs flere logiske oppgaver, så utvikler hjernen seg sakte men sikkert. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva må man spise for å få i seg omega3/6/9 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Finnes i tabletter, beste måten å øke iq på er å jobbe med logiske oppgaver. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvor finner jeg logike oppgaver/finnes omega3/6/9 I MATVARER? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Finner det i fisk, bare å sette i gang å spise laks Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Man blir ikke klokere av å spise fisk enn av noe annen mat, haha. Men ja, spis så du overlever, og bittelitt variert kost, liksom. Beste tipset jeg kan gi deg er å begynne å se star trek voyager. 7 sesonger. Du vil lære masse logikk fra Tuvok. Last ned serien om du vil (eller kjøp på dvd da som meg) ( : Det nest beste tipset er å løse logiske oppgaver. Man kan vel forbedre seg litt på den måten. Og om du vil score høyere på IQ-tester, så må du øve deg på IQ-tester. Endret 11. oktober 2010 av PrincepBaker Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Star-trek for å tenke mer logisk? Jeg har alt for mange venner som motbeviser den teorien din. Det aller beste er å lære seg å tenke, og å faktisk tenke hele tiden, bare man gjør det så vil man fort legge merke til mønstre og tenke mer logisk. Om man bare går rundt og dasser og ikke gidder å tenke på noenting, så blir man heller ikke særlig smart. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Star Trek? WTF. Jo, hva mat du spiser har noe å si på hvordan hjernen din utvikler seg, men den utvikler seg ikke bare på grunn av maten. Det går fortere å utvikle hjernen hvis du tenker logisk og får i deg mye Omega fettoljer, enn hvis du bare løser logiske oppgaver. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Omega fettoljer? jeg vil jo ikke ta med meg en hel kanne..LOL. hvor mye kan omega greier koste? lAKS..LOL, :!: , Flere tips? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Om du liker spill kan utfordrende spill være en effektiv måte å øke intelligens/logisk sans. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Lær deg logikk! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Matematikk Fysikk Psykologi Filosofi Få en doktorgrad i alle disse emnene og du blir klokere. Hvis du ikke ha tid til det, kan du også bare løse oppgaver tilknyttet emnene. Løse sudoku i avisene. Spis også sunt - det gjør kloke mennesker. Da lever man også lengre. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Matematikk Fysikk Psykologi Filosofi Få en doktorgrad i alle disse emnene og du blir klokere. Hvis du ikke ha tid til det, kan du også bare løse oppgaver tilknyttet emnene. Løse sudoku i avisene. Spis også sunt - det gjør kloke mennesker. Da lever man også lengre. Anbefalte nettsteder? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Herregud, nei du gidder ikke høre på seriøst forslag. Som sagt, kjøp Omega piller og løs logiske oppgaver. Matematikk Fysikk Psykologi Filosofi Få en doktorgrad i alle disse emnene og du blir klokere. Hvis du ikke ha tid til det, kan du også bare løse oppgaver tilknyttet emnene. Løse sudoku i avisene. Spis også sunt - det gjør kloke mennesker. Da lever man også lengre. Angående det innlegget her, å være klok og å høy IQ er ikke det samme, det har ingenting med hvor mye man vet, bare hvor logisk smart man er. IQ er din logiske tenkeevne, hjernen utvikler seg med Omega 3/6/9. Endret 11. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det sant at en 14 åring kan spise sånne? hvor mye koster de og når på dagen skal man spise dem? Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Star-trek for å tenke mer logisk? Jeg har alt for mange venner som motbeviser den teorien din. Det aller beste er å lære seg å tenke, og å faktisk tenke hele tiden, bare man gjør det så vil man fort legge merke til mønstre og tenke mer logisk. Om man bare går rundt og dasser og ikke gidder å tenke på noenting, så blir man heller ikke særlig smart. Jeg sa ikke at man skulle se Star Trek for å tenke mer logisk. Jeg sa at man skulle se Star Trek: VOYAGER. Du vet tydeligvis ingenting om star trek. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du bekrefter egentlig bare det jeg sa. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Man LÆRER ikke logikk eller IQ, man UTVIKLER bedre logisk tenking. Omega finnes forøvrig mye av i sjømat, spesielt fisk. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva med å bare løse mange IQ- oppgaver? Funket bra her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå