Gå til innhold

Lydbøker på ipod UTEN itunes?

mvl

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet at lydbøker på ipod har blitt diskutert en del ganger her inne, men ingen av innleggene sier om man kan få det uten itunes. Jeg har ipod nano, men itunes virker ikke på min pc. Har ikke kjangs. Har prøvd alt mulig, og det ser ut som at det er pc'en min som er litt klikket. Men jeg fant heldigvis mediamonkey, som jeg bruker til å legge musikk inn på ipoden min med, og er strålende fornøyd med det! Nå har jeg veldig lyst til å høre på lydbøker på ipoden min. Er dette overhodet mulig UTEN itunes? Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg vet at lydbøker på ipod har blitt diskutert en del ganger her inne, men ingen av innleggene sier om man kan få det uten itunes. Jeg har ipod nano, men itunes virker ikke på min pc. Har ikke kjangs. Har prøvd alt mulig, og det ser ut som at det er pc'en min som er litt klikket. Men jeg fant heldigvis mediamonkey, som jeg bruker til å legge musikk inn på ipoden min med, og er strålende fornøyd med det! Nå har jeg veldig lyst til å høre på lydbøker på ipoden min. Er dette overhodet mulig UTEN itunes? Anyone?

Du kan bruke Doubletwist til DVD-Jon.

Edit: Forresten, er det den nye Nano du har? Om så, er du fornøyd og kan anbefale den?

Endret av svas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...