Gjest s Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er en gutt jeg har begynt å date. I starten virket han egentlig ganske desp, med alt han sa og gjorde. Oppførte seg som at han likte meg etter bare noen få møter, dette blir bare kleint fra min side. Men nå virker det som han spiller et spill, og prøver å være hard-to-get. Hvis jeg spør om vi skal henge en dag, så sier han "hvis jeg ikke allerede har noe planlagt". Har heller ikke sett han online på noen dager, så spurte hvor han har vært for ikke sett han der. Han svarte han har vært opptatt og hatt mye å gjøre. Og forrige gang vi skulle møtes på et utested, så sa han at allerede to andre hadde spurt han om de kunne dra med han. Han sa til meg at han valgte å dra med meg, var han som spurte meg om vi skulle møtes der og. Og han sier hvis han vil ha seg kjæreste, så kan han få det lett, for er allerede to andre som vil bli sammen med han. Senere sier han at det er forresten ei til som vil bli sammen med han å, det hadde han liksom glemt. Skal også sies at denne gutten har spurt meg om vi bare er venner eller noe mer. Jeg har svart vi er bare venner så langt. Etter å ha møtt hveandre noen ganger, virker det bare desperat av han å spørre om dette allerede. Hvorfor er han så forskjellig? Er han desp, eller spiller han et spill? Eller player han bare? Dette er forresten ikke en gutt som puler rundt så det er sakt. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Haha, han virker veldig barnslig, virker også som at selvtilliten ikke er på topp. Sier til deg at andre er liker han? "Og så?" skal du spørre han da. Virker som han prøver seg litt på gamet, men ikke på en veldig god måte, han har nok ikke år med erfaring. Du skal i hvertfall ikke bekymre deg, slutt å ta kontakt med han du og, og se hvordan han reagerer da. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Han er inne på noe, men ser ut til å gjøre feil som raserer hele "spillet" for han. Det er ikke dumt å bruke de andre jentene for det de er verdt, men han har antagelig gjort deg klar over dem på helt feil måte. Det kan hende at han faktisk hadde glemt "hun tredje", men jeg tviler, og det ser ut som at han prøver å gi inntrykk av at han er mer ettertraktet enn hva som er tilfelle. Mest sannsynlig altfor tidlig å spørre om dere er venner eller noe mer også, det er nesten den største feilen. Endret 10. oktober 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvor klart gjorde du det for ham at dere ikke var mer enn venner ennå? Hvis det har virket mer på ham som om du ikke er interessert i noe "mer", føler ikke han at det er noe mer å hente, og velger å droppe deg. Lenke til kommentar
Gjest s Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det jeg selv tenker, at han prøver seg på et spill han ikke kan. Så det er mulig han lyger om at andre liker han, så jeg skal bli misunnelig å like han bedre av den grunn? Det var et litt nølende "vi er bare venner enda". Jeg ville ikke si direkte nei, for er interesert og det er noe der. Vet ikke hva som skjer videre, kommer an på spillet hans og. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er det jeg selv tenker, at han prøver seg på et spill han ikke kan. Så det er mulig han lyger om at andre liker han, så jeg skal bli misunnelig å like han bedre av den grunn? Det var et litt nølende "vi er bare venner enda". Jeg ville ikke si direkte nei, for er interesert og det er noe der. Vet ikke hva som skjer videre, kommer an på spillet hans og. Som vi alle kjenner må en være to for å spille spill. Med mindre det er kabal. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Og kabal foregår i sengen alene eller foran dataskjermen alene. 1 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hmm, jeg tror ingen gutt med noen forståelse for sosial dynamikk ville fortalt en jente han liker, at han har x antall andre jenter som liker han. Den fyren der virker som en solid taper. Spar deg bryet. Om du ikke ønsker å følge rådet mitt, så kom gjerne tilbake om 2 måneder og fortell hvordan det gikk/går. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå