Insomniatic Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) PCen min med Vista Home Premium kræsja, så måtte reinstallere OS på en annen partisjon. Innstallerte Vista Ultimate, men når jeg prøver å kjøre Word fra den gamle partisjonen står det at operativsystemet ikke er konfigurert til dette programmet. Betyr dette at jeg må kjøpe ny kopi av Office, eller går det an å fikse dette? Endret 10. oktober 2010 av Latterkongen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Office (som de fleste applikasjoner) må installeres i Windows. Det hjelper ikke at filene ligger der fra en tidligere installasjon i et annet Windows, de kan ikke brukes. Så hvis du har Office CD'en kan du bare installere den på nytt (så sant lisensen tillater det). Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Office (som de fleste applikasjoner) må installeres i Windows. Det hjelper ikke at filene ligger der fra en tidligere installasjon i et annet Windows, de kan ikke brukes. Så hvis du har Office CD'en kan du bare installere den på nytt (så sant lisensen tillater det). Har CDen, men på den står det at man bare kan innstallere på 3 systemer. Den er allerede brukt på min, og 2 andre pcer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå