gerrardo Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gutt 19 år, trent styrke i ca 1år.. Trener for å bli større.. Er ca 180 høy og veier nesten 80kilo.. Hvilket program, sett/reps bør jeg kjøre for best mulig framgang? Takker for seriøse svar! Lenke til kommentar
War Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Denne tråden. Nøkkelordene er: Kcal-overskudd Progresjon på vekten basert på hvileuke/deloading. Lenke til kommentar
bowler84 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gå på google og søk på 5x5 Stronglifts og spis som en hest verre er det ikke. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Skal du bli større, så må du løfte tyngre, Skal du løfte tyngre, så må du bruke de store muskelgruppene. Anbefaler 5x5 jeg også, funket flott på meg. Mye proteiner, mye hvile i form av søvn og hviledager + riktig program er alt som skal til. anbefaler deg å legge vekt på baseøvelser. Da trenger du mange muskler samtidig. Og du løfter tyngre enn når du isolerer musklene. Jeg har så og si kuttet ut alt av isolasjonsøvelser fra programmet mitt, likevel så øker jeg i masse og vekt mer enn noensinne. Sjekk ut! http://tn.no har et program som heter RYP. Les gjennom det heftet.. Ansolutt å anbefale også Viktig å prøve litt forskjellige ting over tid. Da finner du ut hva som funker best for deg og du vil ha blir flinkere å å legge opp programmet ditt etter dine behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå