Gå til innhold

Hva heter denne sangen? spilles mye på radio norge

Labelle

Anbefalte innlegg

Hei. Blir litt vanskelig og forklare med jeg prøver og finne hva denne sangen som spilles sikker flere ganger hver dag på radio norge

Det er ingen som synger i sangen.

Kun gitarspill og litt tromme i bakgrunnen.

Den er veldig gammel.

Forskjellige gitarer som spiller hver sing tur høres det ut som.

Hadde vært evig takknemlig vist noen fant den. prøver og få med meg hva den heter før de spiller den men er ikke alltid like lett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noe Riktig svar til deg, men mer et tips! :)

Hvis du hører denne sangen ofte på radio kan du finne navnet på den med en type "song Tracker". Du kan bruke den som er innlagt på alle walkman telefoner, eller så kan du bruke nettbaserte som finnes på nettet. Det programmet gjør er å ta opp et par sekunder av sangen og analyserer det. da får du vite band og sang navn pluss endel anna info! :D

Redigering: Tror også det er miami Vice sangen når jeg tenker meg om :) ligger Link under som fører deg til en streamet version av sangen, Da finner du fort ut om det er den ;)

Miami Vice main theme

Håper det hjelper!

- Thorbjørn

Endret av torbis93
Lenke til kommentar

Hvis du hører denne sangen ofte på radio kan du finne navnet på den med en type "song Tracker". Du kan bruke den som er innlagt på alle walkman telefoner, eller så kan du bruke nettbaserte som finnes på nettet. Det programmet gjør er å ta opp et par sekunder av sangen og analyserer det. da får du vite band og sang navn pluss endel anna info! :D

Redigering: Tror også det er miami Vice sangen når jeg tenker meg om :) ligger Link under som fører deg til en streamet version av sangen, Da finner du fort ut om det er den ;)

Miami Vice main theme

Håper det hjelper!

- Thorbjørn

Litt dumt at man må være medlem av facebook for å få spilt den av

Lenke til kommentar

Miami Vice main theme

Håper det hjelper!

- Thorbjørn

Litt dumt at man må være medlem av facebook for å få spilt den av

ja det stemte det ja :s Facebook er bullshit -.-

Lenke til kommentar

Hehe ingen av dem. men takk for du prøvde:)

Jeg gikk også gjennom miami Vice lista og det var heller ingen der.

Jeg mener og ha overhørt han fyrn på radioen sa den sangen lå på Top 50 Classic guitar solo/song et eller anna:)

Endret av Megalomania
Lenke til kommentar

Hehe ingen av dem. men takk for dere prøvde:)

Jeg gikk også gjennom miami Vice lista og det var heller ingen der.

Jeg mener og ha overhørt han fyrn på radioen sa den sangen lå på Top 50 Classic guitar solo/song et eller anna:)

Jeg er 100% sikker på den ligger på Radio Norge sin Top 500 liste eller hva den lista heter. Lista finner man her: http://www.radionorge.com/index.php?option=com_content&view=article&id=182&catid=3:variert-musikk&Itemid=5

Men tar jo litt tid og gå gjennom den da.

Endret av Megalomania
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...