Labelle Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei. Blir litt vanskelig og forklare med jeg prøver og finne hva denne sangen som spilles sikker flere ganger hver dag på radio norge Det er ingen som synger i sangen. Kun gitarspill og litt tromme i bakgrunnen. Den er veldig gammel. Forskjellige gitarer som spiller hver sing tur høres det ut som. Hadde vært evig takknemlig vist noen fant den. prøver og få med meg hva den heter før de spiller den men er ikke alltid like lett. Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg har ikke noe Riktig svar til deg, men mer et tips! Hvis du hører denne sangen ofte på radio kan du finne navnet på den med en type "song Tracker". Du kan bruke den som er innlagt på alle walkman telefoner, eller så kan du bruke nettbaserte som finnes på nettet. Det programmet gjør er å ta opp et par sekunder av sangen og analyserer det. da får du vite band og sang navn pluss endel anna info! Redigering: Tror også det er miami Vice sangen når jeg tenker meg om ligger Link under som fører deg til en streamet version av sangen, Da finner du fort ut om det er den Miami Vice main theme Håper det hjelper! - Thorbjørn Endret 11. oktober 2010 av torbis93 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 vet hvilken sang det er jeg og, men husker ikke hva den heter, er et soundtrack til en tvserie av noe slag. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 vill gjetting men er det "The shadows - apache"? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er soundtracket til miami vice du er ute etter tipper jeg. Vet at den spilles veldig ofte på Radio Norge. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tenkte på miami vice jeg og Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 hehe var ikke den men bra forsøk tror nå vi må litt lengre bak i tid Lenke til kommentar
Matanka Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 hehe var ikke den men bra forsøk tror nå vi må litt lengre bak i tid Jan Hammer - Crockets Theme kanskje. men mye mulig Harold Flatemayer ft. Steve Stevens - Top Gun Theme Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har ikke noe Riktig svar til deg, men mer et tips! Hvis du hører denne sangen ofte på radio kan du finne navnet på den med en type "song Tracker". Du kan bruke den som er innlagt på alle walkman telefoner, eller så kan du bruke nettbaserte som finnes på nettet. Det programmet gjør er å ta opp et par sekunder av sangen og analyserer det. da får du vite band og sang navn pluss endel anna info! Redigering: Tror også det er miami Vice sangen når jeg tenker meg om ligger Link under som fører deg til en streamet version av sangen, Da finner du fort ut om det er den Miami Vice main theme Håper det hjelper! - Thorbjørn Litt dumt at man må være medlem av facebook for å få spilt den av Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Neste gang du hører den, ta og skriv opp akkurat når den ble spilt. Så sender du mail eller går inn på listene deres. Jeg fikk faktisk svar fra han som setter opp musikken til RN når jeg spurte. Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har ikke noe Riktig svar til deg, men mer et tips! Hvis du hører denne sangen ofte på radio kan du finne navnet på den med en type "song Tracker". Du kan bruke den som er innlagt på alle walkman telefoner, eller så kan du bruke nettbaserte som finnes på nettet. Det programmet gjør er å ta opp et par sekunder av sangen og analyserer det. da får du vite band og sang navn pluss endel anna info! Redigering: Tror også det er miami Vice sangen når jeg tenker meg om ligger Link under som fører deg til en streamet version av sangen, Da finner du fort ut om det er den Miami Vice main theme Håper det hjelper! - Thorbjørn Litt dumt at man må være medlem av facebook for å få spilt den av ja det stemte det ja :s Facebook er bullshit -.- Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Hehe ingen av dem. men takk for du prøvde:) Jeg gikk også gjennom miami Vice lista og det var heller ingen der. Jeg mener og ha overhørt han fyrn på radioen sa den sangen lå på Top 50 Classic guitar solo/song et eller anna:) Endret 13. oktober 2010 av Megalomania Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Hehe ingen av dem. men takk for dere prøvde:) Jeg gikk også gjennom miami Vice lista og det var heller ingen der. Jeg mener og ha overhørt han fyrn på radioen sa den sangen lå på Top 50 Classic guitar solo/song et eller anna:) Jeg er 100% sikker på den ligger på Radio Norge sin Top 500 liste eller hva den lista heter. Lista finner man her: http://www.radionorge.com/index.php?option=com_content&view=article&id=182&catid=3:variert-musikk&Itemid=5 Men tar jo litt tid og gå gjennom den da. Endret 13. oktober 2010 av Megalomania Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Hei jeg har nå tatt opp sangen fra mobilen via opptak. har filen her på skrivetbordet men hvordan kan jeg legge den inn her? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Du kan laste den opp på zshare eller noe. Hvis ikke det går an å ha den som vedlegg da. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Her er sangen! http://www.zshare.net/download/82726415de41f254/ ikkje den beste kvaliteten men skal gå ann og høre hvem som spiller. Endret 15. november 2010 av Megalomania Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Helt sikker på at det ikke er Crockett's Theme? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 helt sikker. har jo posta sangen. bare og høre Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Her er sangen! http://www.zshare.net/download/82726415de41f254/ ikkje den beste kvaliteten men skal gå ann og høre hvem som spiller. Kjenner ikke den melodien, men det låter som Santana. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ah, sorry. Har ikke mulighet til å høre her. Kanskje du mener denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå