Gå til innhold

This Copy Of Windows Is Not Genuine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jaja, da kommer vell FBI på døren din snart da...

Tihihihihihihi. :D

Lol, men kan jo godt hende di kommer på døren til den som lastet den opp om de skaffer IP-adressen osv.

Skyld på naboen! :tease:

HAHA, si det trødløset nettverket ditt varusikret etter et eller annet virsuangrep (forhåpentligvis vet de ikke noe om slikt, og de går på det) :thumbs:

Lenke til kommentar

Lol, men kan jo godt hende di kommer på døren til den som lastet den opp om de skaffer IP-adressen osv.

HAHA, si det trødløset nettverket ditt varusikret etter et eller annet virsuangrep (forhåpentligvis vet de ikke noe om slikt, og de går på det) :thumbs:

Siden ironi ikke funker bra på nettet, må jeg bare nevne at jeg definitivt tullet. 22297-bigthumbnail.jpg

Men joda, både naboen og bikkja til naboen er gode å skylde på når de virkelig står der. :tease:

Lenke til kommentar

Siden ironi ikke funker bra på nettet, må jeg bare nevne at jeg definitivt tullet. 22297-bigthumbnail.jpg

Men joda, både naboen og bikkja til naboen er gode å skylde på når de virkelig står der. :tease:

Skjønte fint den ironien jeg :new_woot: (Men jeg er safe uansett, laster nemling ingenting ned :D Men det er vel siden jeg har tv, spotify og youtube :D alt man trenger og mer! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...