erikboy95 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Trenger Ikke Hjelp xD 10 sekunder etter jeg la ut denne tråden fikset jeg det :-) men takk til de som titter :-D Endret 10. oktober 2010 av erikboy95 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du kunne jo poste hvordan du fikset det, med mindre versjonen er en pirat-kopi Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) det kommer opp hos meg også, så det hadde ikke skadet om du skrev hvordan man fikser det jeg har pirat kopi windows. men jeg vet ikke vilken windows jeg har, hvor ser jeg det? Endret 11. oktober 2010 av HeadhunterZ Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Du kunne jo poste hvordan du fikset det, med mindre versjonen er en pirat-kopi ehh xD ka være litt erlig! windows 7 ultimate'en er "FAKE". >Thepiratebay xD Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Jaja, da kommer vell FBI på døren din snart da... Tihihihihihihi. Endret 22. november 2010 av Lednar Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jaja, da kommer vell FBI på døren din snart da... Tihihihihihihi. Lol, men kan jo godt hende di kommer på døren til den som lastet den opp om de skaffer IP-adressen osv. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jaja, da kommer vell FBI på døren din snart da... Tihihihihihihi. Lol, men kan jo godt hende di kommer på døren til den som lastet den opp om de skaffer IP-adressen osv. Skyld på naboen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jaja, da kommer vell FBI på døren din snart da... Tihihihihihihi. Lol, men kan jo godt hende di kommer på døren til den som lastet den opp om de skaffer IP-adressen osv. Skyld på naboen! HAHA, si det trødløset nettverket ditt varusikret etter et eller annet virsuangrep (forhåpentligvis vet de ikke noe om slikt, og de går på det) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jaja, da kommer vell FBI på døren din snart da... Tihihihihihihi. Lol, men kan jo godt hende di kommer på døren til den som lastet den opp om de skaffer IP-adressen osv. Skyld på naboen! HAHA, si det trødløset nettverket ditt varusikret etter et eller annet virsuangrep (forhåpentligvis vet de ikke noe om slikt, og de går på det) Siden ironi ikke funker bra på nettet, må jeg bare nevne at jeg definitivt tullet. Men joda, både naboen og bikkja til naboen er gode å skylde på når de virkelig står der. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jaja, da kommer vell FBI på døren din snart da... Tihihihihihihi. Lol, men kan jo godt hende di kommer på døren til den som lastet den opp om de skaffer IP-adressen osv. Skyld på naboen! HAHA, si det trødløset nettverket ditt varusikret etter et eller annet virsuangrep (forhåpentligvis vet de ikke noe om slikt, og de går på det) Siden ironi ikke funker bra på nettet, må jeg bare nevne at jeg definitivt tullet. Men joda, både naboen og bikkja til naboen er gode å skylde på når de virkelig står der. Skjønte fint den ironien jeg (Men jeg er safe uansett, laster nemling ingenting ned Men det er vel siden jeg har tv, spotify og youtube alt man trenger og mer! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jada, TheWhiteShadow virket litt for seriøs. Var bare det Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 nei da, det var enkelt å forstå, men er du fiende med naboen din gi han skylda lol, slik som på Donald Duck, (hvis dere leser det da P) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Veldig off-topic nå. Tror vi lar dette ligge nå. Til trådstarter; husk å trykke "Løst" oppe til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå