Christiαno Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 God kveld Alle som har en Aspire 5738ZG synes nok også dette er ganske plagsomt. Jeg snakker om den pipelyden som spilles av hver gang jeg putter inn eller drar ut laderen til laptopen min. Nå har det seg sånn at min lader sitter litt løst, og dermed kommer denne pipelyden veldig ofte, bare jeg rører litt på laderen kommer lyden. Dette er ekstremt irriterende, både for meg og andre rundt meg. Den eneste løsningen jeg har klart å finne er å plugge inn noen øreplugger sånn at lyden kommer der i stedet, men jeg har ikke klart å finne dette på noen innstillinger. Ikke akkurat et gigaproblem, men det hadde vært fint om noen visste hvordan man skrur av dette. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har en Packard Bell TJ76, lyden kommer også her når man putter inn og tar ut laderen, men npen ganger når jeg demper lyden og tar den ned til 0% kommer det ikke lyd. Men ikke alltid. På min pc er lyden enda høyere enn på en 3738zg Er det laderen din som er herpa? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Det har seg sånn at lyden kommer her også selvom lyden er satt ned til 0. Og laderen fungerer fint den, så lenge jeg ikke kommer borti den, da kommer det ofte to korte pip etter hverandre. Så jeg får ladet laptopen min uten problemer, det er bare sinnsykt irriterende at det må være en slik lyd når jeg plugger inn laderen, spesielt når min sitter løst. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvorfor sitter den løs? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Den sitter vel egentlig ikke løst, men jeg får inntrykk av det siden den lyden stadig kommer bare jeg kommer borti den. Så det er ikke sånn at den faller av akkurat. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Aner ikke om det egentlig går ann å få bort den lyden siden jeg har prøvd selv, men fant ikke noe på instillinger. kanskje et program kan blokkere lyden? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg fant ikke noe på Google som kan hjelpe meg heller, så jeg får vel bare prøve å overleve, dersom ingen vet hvordan man skrur av lyden. Jeg kan eventuelt prøve å ta kontakt med Acer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå