Mr. President™ Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hei! Fant en nettside som samler på morsomme sms-feil. Nettsiden er norsk og laget for vi i Norge kan lese den. Basert på en svensk side. Den svenske siden er ganske populær og det hadde vært morsomt at denne også ble populær slik at det kom på enda flere feilsendte sms-er. Her kan du lese feilsendte sms og poste dine egne! De fleste er ganske morsomme! Har lest nesten alle sms-ene! ## reklamelink fjernet av ilpostino ## Endret 1. november 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
ollekatt Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hey! Kul side dette. Anbefales! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Veldig mye "vi er for unge til å drikke, røyke og ha sex"-humor... 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Lage ny bruker for å promotere din egen side? Obvious spam is obvious. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Lage ny bruker for å promotere din egen side? Obvious spam is obvious. det er ikke min side... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Selvsagt ikke. Da forsto jeg ikke poenget ditt Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg var ikke sarkastisk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg var ikke sarkastisk. Ah, burde ha forstått det tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå