South_Bridge Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er ganske fresh når det kommer til oppvaskemaskiner så jeg lurer på et par ting: Inni min oppvaskmaskin er det et "kammer" ved siden av der jeg stapper inn tabelett/pulver (i døra på innsiden). Den har en plastikkindikator som jeg innbiller meg skal vise svart eller blank. Min viser blank... er det ikke glansmiddel som skal inn her, og er blank = tom? Videre er det et lokk med skriften "SALT" som en kan skru opp i bunnen av maskina, denne er full av vann... skal den være sånn? Hva er normalt, hva er avvik? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Der det står SALT skal det kun fylles på om hardheten på vannet er av et visst nivå, her i Norge er det dog ikke behøvelig. Når det gjelder glansmiddelet så blir det som regel sort når det er fylt opp nok, så bare fyll til det blir sort Når det gjelder lukt kan det være du må rense filteret nederst i maskina, denne er som regel lett å skru ut og bør rengjøres ordentlig. Vask gjerne dørkantene på maskina også. Endret 10. oktober 2010 av Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå