Buzzerx Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei! Jeg lurte på om noen av dere der ute vet om noen gode steamingsider. Jeg har planer om å se flest mulig fotballkamper i de forskjellige turneringene denne sesongen. Så jeg lurer på om det finnes noen gode betalingsstreamere der ute. Helst en som er stabil.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 TV2 Sumo er desidert en tjeneste som er verdt å sjekke ut. http://www.tv2.no/multimedia/sl/livesenter.htm?treeId=250 Sumo Gull kr. 229 per måned "Se Premier League, Tippeligaen, sykkel, GET-ligaen, håndball ++, samt alle våre underholdningssprogrammer. På Sumo ser du kampene fra Premier League i HD - som vil gi deg krystallklar TV-kvalitet på din PC." Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) merk; du får kun se kamper fra premiere league der. jeg betalte 20-25 kr i uken for å streame fra livesport247 (google it) , da fikk man se alle kampene fra alle turneringer MEN kvalitet var ikke topp. Kvalitet er ikke så bra men man fikk garantert en stream som virket og IKKE hakket, om du koblet opp til tv eks så er kvalitet brukbar. Men etter jeg kjøpte meg Fotballpakken fra altiboks så gadd jeg ikke driver på med denne streamen mer så nå går jeg glipp av endel kamper i cuper og slikt. Endret 13. oktober 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå