Baby-Boo Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei Beklager hvis dette er feil sted å poste dette Jeg har tidlere kjøpt manga fra play.com flere ganger (som har fri frakt til og med), og vet at det er ikke noe mva eller moms på bøker uansett pris. Men jeg lurer om denne Naruto Box set. http://www.amazon.co.uk/Naruto-2008-Box-Vol-S-1-27/dp/1421525828/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1286734743&sr=8-1 Koster kanskje 200kr mindre enn fra capris, så hvil heller bestiller herfra, men lurer på noe. Fordi bøkene er pakket inn i den store esken med så mange bøker, blir det fortsatt regnet samme som en bok, at det blir ikke noe mva eller noe på den. På capris koster den 920kr, og på amazon 784kr. Jeg legget prisen for frakt der også (hvis den 7 GPB prisen for frakten av bøker gjelder, i det at denne tingen er stor) Takk =D Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Saken hadde nok egnet seg bedre under samfunn/juss men siden du spør så svarer jeg her. "Fordi bøkene er pakket inn i den store esken med så mange bøker, blir det fortsatt regnet samme som en bok, at det blir ikke noe mva eller noe på den." Du er her veldig uklar. Bøkene vil nok ikke bli regnet som en og samme bok, nei, dersom det er flere bøker. Det har lite å si om du bestiller en eller flere bøker. Det er ikke MVA på bøker i utgangspunktet. Spørsmålet her er om manga er bøker. Jeg -tror- de er det men noen som vet bedre skal få svare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå