tommy_sn Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei Hva av følgende skal følge en bolig ved salg: -Hyller som er skrudd fast på vegg - kunne tenkt meg å ta med noen av de som er satt opp og enkelt lar seg fjerne. Består av skinner med flyttbare hylleknekter. -Lamper i tak/vegg som er tilkoblet via kontakt, men skrudd fast - ikke fast, skjult ledningsopplegg på disse. -Gardinstenger og holdere til disse -Fastskrudd hattehylle Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Nå kom det noen nye regler rundt dette for ikke lenge siden, så er ikke helt oppdatert. Men, det er uansett ingen ting i veien for at det gjøres et forbehold om at nevnte artikler ikke medfølger.. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Nå er forsåvidt leiligheten solgt, men har ikke hatt kontraktsmøte eller noe enda. Så får vel nevne hva jeg ønsker å ta med der. Antar nesten av kjøper vil sette sitt eget preg på saker og ting så.. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Når jeg kjøpte hus for 3 år siden så tok tidligere eier med gardinstengene, fikk dem raskt tilbake siden dem skal følge med kjøpet. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 http://www.eiendomsrettsadvokaten.no/nye-regler-fra-01072010-losore-hva-skal-folge-med-ved-kjop-av-bolig/ ... Videre skal innredning og utstyr som er fast montert eller særlig tilpasset bygningen følge med.... 7. MARKISER, PERSIENNER OG GARDINOPPHENG ... 10. ARMATUR: Kupler, lysstoffarmatur, fastmonterte "spotlights", oppheng, skinner samt utelys og hagebelysning. Ellers står det at det er avtalefrihet, men du burde tatt med hvilke ting som ikke følger med allerede i prospektet. Nå er du litt seint ute, og kan bare håpe på kjøpers velvilje. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Er ikke akkurat dyre saker som henger oppe da...men "kjekt å ha". Får høre med kjøper når det nærmer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå