Lizz29 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hei folkens. Jeg har en relativt nystartet blogg. Det hadde vært gøy om dere som har litt peil på foto, kunne gitt meg litt feed-back både på bildene og på selve bloggen. Er jo litt ny i dette gamet. *reklame fjernet av moderator* Har fotografert i ca 3 år nå og lidenskapen blir bare større og større Uansett ha en hyggelig kveld Endret 10. oktober 2010 av Runar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hei! Her på forumet har vi retningslinjer som sier at reklamering ikke er tillatt. Dette inkluderer reklame for egne blogger og lignende. Jeg fjerner derfor linken fra innlegget ditt og stenger tråden. Når det er sagt så liker jeg bildene dine. Spesielt de under "Høst"! Ha en fortsatt strålende kveld! Endret 10. oktober 2010 av Runar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Etter tips fra en annen forumbruker (takk, Trondster), legger jeg ved en link til Liste med norske fotoblogger-tråden. Her kan du legge til din egen blogg og samtidig følge forumets retningslinjer. Endret 10. oktober 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg