kar00line Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Iphonen(3GS) min lader ikke ved bruk i stikkontakt. Har prøvd flere. Den lader kun når jeg kobler den til dataen. Hva er galt? Endret 10. oktober 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Rart, både min iPod og iPhone har jeg i flere år bare ladet ved stikk-kontakt, det er raskest og mest effektivt. Kanskje det er noe galt med laderen din da... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Bruker du Apple's egen adapter? Brodern har hatt dårlige erfaringer med andre adaptere, men Apple's egen fungerer fint. Husker jeg hadde lignende problemer med en eldre Creative MP3-spiller. Lenke til kommentar
kar00line Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg bruker den laderen som fulgte med iphonen. Det er rart om laderen ikke fungerer, siden den har gjort det hele tiden.. til nå. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Prøv en annen stikk-kontakt da, kanskje. Om du mener din originale lader er helt i orden, høres dette rart ut. Unngå å sette den i skjøte-kontakter, sett den rett i veggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå