Ravenlord Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Som sagt Under oppstart begynner lille høytaleren å hyle, vet ikke hvorfor CPU graden er det ikke fordi når jeg får logget inn slutter den å hyle og HW doctor sier at cpu graden er lav. Noen ider hav det kan være? Kjører cpu volt på 1.75 V... se sigg for mer info Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det er noe som heter POST, og lydene i høyttaleren er en kode (lange / korte) og koden er som regel listet i manualen. Du kan også se her: http://www.verstand.plus.com/verstandwebsi.../POSTerrors.htm Eller det kan jo være at det er noe feil med driveren til høyttaleren, har skjedd hos meg. Da er det bare å koble den vekk og glemme den. Forresten, "cpu grad", "cpu volt", hva er galt med de velkjente betegnelsene temperatur og spenning? [/pirke] Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Som sagt Under oppstart begynner lille høytaleren å hyle, vet ikke hvorforCPU graden er det ikke fordi når jeg får logget inn slutter den å hyle og HW doctor sier at cpu graden er lav. Noen ider hav det kan være? Kjører cpu volt på 1.75 V... se sigg for mer info Litt off-topic, men hva er skjedd i verden når folk begynner å kalle pc-speakeren for "den lille høyttaleren"? :o Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Egentlig må jeg flame litt til: "CPU-graden er lav"? Altså, du har en lav grad av CPU i maskinen din? Høres da virkelig ikke bra ut... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå