per-erik Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Nå er høsten her :/ Hei, Ser ingenting å kritisere, men det er jo en tilbakemelding det og Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Finfin dame, men ikke så mye høststemning over dette bildet. Ser mer ut som et drømmebilde tatt på sommerstid. Grei komposisjon, men kanskje litt for lyst enkelte plasser? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg synes dette er fantastisk. Liker både komposisjon, grading og fokus her. Godt valg av blender også, tror det hadde blitt for mye å åpne mer enn 2.2. Det eneste jeg har å utsette er det store løvet over låret hennes, og at det kanskje blir litt i overkant utbrent over boobsa. Kanskje det også blir litt lite luft under og litt mye over? Ellers synes jeg det tilfører bildet mye at det er såpass lyst, det blir drømmete uten at det er en billig eller harry effekt. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Må si jeg likte bildet veldig godt! Nå har vel det meste jeg mente om bilde allerede blitt sagt men et godt bilde er det absolutt! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 flotters! at det er overeksponert pr definisjon syns jeg ikke skader bildet på noen måte. heller det motsatte. tror bildet ville blitt litt tammere hvis det hadde blitt stoppa ned 1-2 hakk. flott blide som sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå