bRRx Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har en ps3 i stua og soverommet og kunne tenkt meg å kopiere Virtual proen min? Går dette an? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har en ps3 i stua og soverommet og kunne tenkt meg å kopiere Virtual proen min? Går dette an? Hvis den var saved på memory card, da kunne jo du ta med MC til andre ps3-en. Vet ikke mye om PlayStation 3 (Offtopic: Du vet vel at en ps3 bruker omtrent like mye strøm som fem kjøleskap?) Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Fant det ut selv, var bare og kopiere Personal settings filen Joda, men hva skal jeg med 5 kjøleskap? Kan ikke brukes som mediasenter de vel? 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Fant det ut selv, var bare og kopiere Personal settings filen Joda, men hva skal jeg med 5 kjøleskap? Kan ikke brukes som mediasenter de vel? Du har et poeng der Og det er nok noen som lurer om det vil komme en ps3 emulator snart, la meg si det enkelt: Det vil IKKE skje! PS3 bruker for mye strøm og prosessor for at en pc skal klare å håndtere det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå