Gjest gjest Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Fant ut i går at jenta jeg har pult en del ganger, og som jeg begynner å innlede et forhold med, har tidligere pult to kamerater av meg. Dette ødela hele kvelden for min del, og gjorde at jeg nå revurderer hele greia med henne, dvs forklare situasjonen og kutte kontakten. De aller fleste har bagasje fra tidligere, men hvor går grensen når det er snakk om at hun har hatt tissen til en av dine beste kamerater inn i seg? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvor mye bagasjen hennes veier, kommer an på hvor mye trykk du legger på den. Så det er egentlig bare opp til deg. Men jeg skjønner utmerket godt hva du mener. Jeg hadde også tenkt på å revurdere hele greia i et slikt tilfelle. Og personlig tror jeg at jeg hadde blitt plaget så mye av tanken at jeg ville gjort opp med henne. Men pulte hun kompisene dine før eller etter forholdet deres begynte? Det er ikke utroskap, eller? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Dette er ikke bagasje, det er fortid/historie. Bagasje er for eks alkoholisme, voldtekt, 15 tidligere ekteskap eller en kompis hun IKKE er ferdig med. Med mindre hun introduserte seg selv som Maria og som jomfru, så må du i 2010 regne med at hun har rotet litt rundt hun også. 5 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Men pulte hun kompisene dine før eller etter forholdet deres begynte? Det er ikke utroskap, eller? Dette var i god tid før, heldigvis. @ nomore: At hun har rotet rundt har jeg ingen problemer med, det har alle, men når det er snakk om ikke bare EN, men TO av kameratene dine så er det ganske vanskelig og ikke sitte igjen med helvetes bismak, og en seriøs revurdering av hele greia. Det blir noe helt annet for min del. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hva har det egentlig med saken å gjøre? Hvordan skal man kunne kontrollere at den man roter med ikke er kompis til en fremtidig type? Eller flere av de? Eg mener det er urimelig. Men, om du ikke takler det så bør du gjøre det slutt så snart som mulig. Du kaster bort hennes tid også. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Tror egentlig du er den som bestemmer hvor grensen går. Ingen her på forumet kan fortelle deg hvor grensen DIN går. Enkelte ville nok ha kuttet kontakten og prøvd å glemt hun. Andre ville ignorert det så godt som mulig, og holdt kontakten. Dersom du føler at grensen er overtrådt, så er den kanskje det. Du får prøve å se det fra hennes synspunkt, for hun kunne vel umulig vite at hun kom til å ha noe med deg å gjøre når hun gjorde dette? Prøv også å tenk litt på hvor mye du faktisk vil inn i et forhold med hun. Dersom du føler at dere virkelig har noe, så kan det vel være verdt å prøve videre? I et forhold må en også lære å tilgi og så godt som mulig godta den andre parten sine feil oppigjennom tidene. Edit; leif Endret 10. oktober 2010 av Quote Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hvordan skal man kunne kontrollere at den man roter med ikke er kompis til en fremtidig type? Eller flere av de? Eg mener det er urimelig. Det er ikke tema i det hele tatt. Det er ingen som klandrer henne for å ha hatt sex med de to kompisene hans. Han skulle helst ønske at det ikke hadde skjedd, men det blir noe helt annet enn det du diskuterer. Endret 10. oktober 2010 av Lekr Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg hadde aldri takla det, grøss og gru, vil ikek tenke på gutta i en slik stund Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du bør ikke la noe som dette ødelegge forholdet deres. Selvfølgelig er det ikke gøy for den det gjelder. Men alle har hatt sex med noen før, desverre var det dine kompiser denne jenta hadde hatt det med. Lenke til kommentar
Gjest gjesten Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg avslutter dette. Mye mulig det er meg det er noe galt med, men det får så være. Men vissheten om at hun har pult to kamerater av meg er rett og slett jævlig ekkelt, og gjør at det blir feil både for meg og henne å ta dette videre. 6 Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Alle er forskjellige her så det er ikke galt av deg uansett hva du føler. Personlig ville jeg aldri vært sammen med ei rundbrenner, ei som har hatt sex med folk nær meg, jenter som er kjent for å være utro, jenter som virker for slutty (viser alt for mye hud i offentlighet og/eller flørter med alle). Om andre ikke syntes sånt er en gigantisk turnoff så fint for de, hadde jeg kunnet valgt å ignorere det så hadde jeg ignorert det, men det kan ikke jeg, og om du ikke kan ignorere det heller så burde ikke du være med hun. 1 Lenke til kommentar
Gjest gjesten Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Tenkte jeg kunne oppdatere denne bare for å få ut litt damp, samt advare andre brukere her inne at når du får noen store røde flagg plassert i trynet under begynnelsen av et forhold, så er de der av en grunn. Konfronterte henne med det jeg skrev her, og hun sverget på tro og ære at hun hadde forandret seg. Siden jeg begynte å bli glad i denne jenta, bestemte jeg meg for å gi henne en sjanse. Det skulle jeg aldri ha gjort. En kamerat av meg advarte meg i helgen for hvor utagerende og "på" hun virket på han, og sa at han godt kunne bevise for meg at "jeg fortjente bedre". Rett foran ansiktet mitt begynner hun å kline med han, og i det jeg konfronterer hun bare fortsetter hun. Når han spør om ikke hun er sammen med meg, sier hun "neinei". Etter det lager hun et helvetes bråk og drama, og stikker hjem drita full. Forklarer situasjonen til moren, og takker pent for meg. Neste dag gjør jeg det soleklart at jeg er totalt uinteressert i å ha noe mer med en hore som henne å gjøre, og sier at hun får finne ut av issuesene hun har med seg selv. "Det er ikke meg, det er deg." Jeg føler meg ødelagt, brukt og jævlig dum som ikke så det som var rett foran ansiktet mitt, men dessverre begynte jeg å like henne. Det kommer til å bli en god stund til neste gang. Over og ut. 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ser ut som om du er redd kameratene dine var/er bedre i senga enn du er. Hvis ikke, hva er problemet? Lenke til kommentar
frevild Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hun må ha det kjipt med seg selv etter den episoden. Men det er vel fortjent. Godt at du ikke satset noe videre på henne. Nå er det bare å glemme henne, det skal vel ikke være vanskelig. O(o)phus, hva snakker du om?! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå