per-erik Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei, Jeg lurer på om dette funker? Har selv litt blanda følelser for den vinklinga, men hadde ikke noe valg der og da. Hva kan jeg gjøre bedre neste gang et sånt øyeblikk oppstår? P-E EXIF: Shooting Mode Manual Exposure Tv( Shutter Speed ) 1/125 Av( Aperture Value ) 1.8 Metering Mode Evaluative Metering Exposure Compensation 0 ISO Speed 640 Auto ISO Speed ON Lens 30mm (sigma 30 1.4) Lenke til kommentar
Christiansk Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Rotete/forstyrrende bakgrunn. Uheldig at barnets hånd er uskarpt (sikkert pga stor blender). Fint øyeblikk:) Endret 10. oktober 2010 av Christiansk Lenke til kommentar
empty80 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Rotete/forstyrrende bakgrunn. Uheldig at barnets hånd er uskarpt (sikkert pga stor blender). Fint øyeblikk:) Hånden er ikke uskarpt pga stor blender. Den er helt sikkert uskarpt fordi barnet beveger hånden sin mot bestefar Ellers som sagt et fint øyeblikk Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei og takk for tilbakemeldinger. Ja enig i det med bakgrunnen. Var en av grunnene til at jeg syntes det fungerte med B/W. Var mye forskjellige farger der, og ja handen var i bevegelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hmmm.. det bildet ga meg ikke noe, bortsett i fra en rar følelse av å være sjøsyk! Bildet burde ha vært helt i vater, og ikke så skjevt som det er nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå