A_R_I Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hvorfor må kvinner alltid presse en venninne inn i profilbildet sitt på facebook? Endret 10. oktober 2010 av minoriteten Lenke til kommentar
Populært innlegg Swafty Skrevet 10. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 10. oktober 2010 Fordi de vil ha en vennine som ikke er like pen som dem selv på bilde sitt 65 Lenke til kommentar
A_R_I Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Nei og nei, nå vil mor legge meg til! Hvordan skjuler jeg bilder og slikt for folk jeg ikke vil gi tilgang? 1 Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Vennelister, legg din kjære mor i en egen vennliste og fjærn tilgangen til alt for denne lista. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Fordi de vil ha en vennine som ikke er like pen som dem selv på bilde sitt Fantastisk 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Vennelister, legg din kjære mor i en egen vennliste og fjærn tilgangen til alt for denne lista. Eventuelt kan han si ifra direkte eller avslå venneforespørselen. Jeg har sagt klart ifra til min mor at jeg ikke vil ha henne som venn. I verste fall kan han legge til enkeltpersoner i unntakslisten, han må ikke opprette en gruppe. Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvorfor må kvinner alltid presse en venninne inn i profilbildet sitt på facebook? Av samme grunn at de sender meldinger på veggen til hverandre i stedet for å ta det på privat melding: Ekshibisjonisme. Det er normalt å ville vise fram sterke sider av seg selv, i dette tilfellet at man har et godt forhold til vennene sine. 4 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hvorfor må kvinner alltid presse en venninne inn i profilbildet sitt på facebook? Av samme grunn at de sender meldinger på veggen til hverandre i stedet for å ta det på privat melding: Ekshibisjonisme. Det er normalt å ville vise fram sterke sider av seg selv, i dette tilfellet at man har et godt forhold til vennene sine. ÅSHIT, du avslørte oss. Men det er jo også for å vise venninna på bildet at man setter pris på henne såklart. Endret 23. oktober 2010 av dkny Lenke til kommentar
A_R_I Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Ekshibisjonisme. Du har nok rett i det. Kan det være et tegn på manglende selvtillit? 3 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 manglende selvtillit, en god beskrivelse Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvorfor må kvinner alltid presse en venninne inn i profilbildet sitt på facebook? Av samme grunn at de sender meldinger på veggen til hverandre i stedet for å ta det på privat melding: Ekshibisjonisme. Det er normalt å ville vise fram sterke sider av seg selv, i dette tilfellet at man har et godt forhold til vennene sine. ÅSHIT, du avslørte oss. Men det er jo også for å vise venninna på bildet at man setter pris på henne såklart. Elleeeeeeeeer fordi bildet er tatt på en fest eller lignende, slik at hun er med. Det er ikke alle som digger speilbilder 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det kan også være at det bare er et jævlig artig bilde..? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Vennelister, legg din kjære mor i en egen vennliste og fjærn tilgangen til alt for denne lista. Mulig jeg er potte tett i skallen, men jeg finner ikke ut hvordan man lager dette. Noen som kan strekke ut en hjelpende hånd? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har ikke det, ikke kjenner jeg så mange som har det heller. Kanskje det er typen jenter du har på vennelista di, de som kanskje liker å vise hvor kule og fine de er, med masse venner etc? Uansett, ikke et fenomen som jeg kjenenr så mye til ihvertfall. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Og hva er dealen med sånne intellektuelle transaksjoner som dette, både på bilder og vegg: Du er fin! Du er finest! ÅÅÅ søt du er! Nyydelig bilde! TAKK, Nå ble jeg glad! Altså, hvor mange tror at de vil få et oppriktig kompliment fra noen som er veldig opptatt av hva man selv synes om en? 4 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Og hva er dealen med sånne intellektuelle transaksjoner som dette, både på bilder og vegg: Du er fin! Du er finest! ÅÅÅ søt du er! Nyydelig bilde! TAKK, Nå ble jeg glad! Altså, hvor mange tror at de vil få et oppriktig kompliment fra noen som er veldig opptatt av hva man selv synes om en? haha, sant det, søta Lenke til kommentar
Populært innlegg Dassen Skrevet 31. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2010 Tror det er en selvtillitsgreie som jenter skriver mest for å få samme melding tilbake egentlig. Etter å ha sett litt på facebook er det mye som tyder på at det forekommer mer hos jenter med lav selvtillit. Hos "de pene jentene" er det ikke noen kommentarer på utseende, om ikke noen gutter har skrevet "nice!" el. På "stygge jenter" har alle vennindene hennes skrevet noe ala hva du skrev. Og hos jenter i starten av tenårene er det helt ekstremt! Dette fant jeg under profilbildet til lillesøsteren min, som er en typisk 13-14 årig jente hvor mitt inntrykk er at de fleste sliter med selvtilliten (skal sies at hun er pen da ): Jente 2: Pene Milla*min !! Proff fotograf !! Jente 1 (avbildet): Tnaww takk. Proff fotograf, ja ♥ Jente 3: Pening ♥ Jente 1: tnawwwww det er du og ♥ Jente 4; ♥♥♥♥♥♥ Jente 5: Så peeeen du er ♥ ♥ ♥ Jente 1: Tnawwww du er pen du også ♥ ♥ Jente 5: Nei, ikke nå illfall !! ♥ ♥ Jente 5: Har blåveis på kinnet Jente 1: Stakkars deg, men du er alltid pen! ♥ ♥ Jente 5: Neeeiii Du er ♥ ♥ ♥ Jente 1: Du og ♥ ♥ Jente 5: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Jente 6: Emilie du er så pen ♥ Jente 1: Aww takk ♥ Du er kjempepen Charlotte ♥ Jente 7: PENA!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Jente 8: Søøta ♥ Det var syykt fiint bilde av deg!! <33333 Jente 1: Takk Jente 9: PENA!! ♥ Det var en koselig tur <333 Jente 1: Takk. Ja det var en koselig tur ♥♥♥♥♥ 10 Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hva mente du med eksemplet ditt? At jenter med lav selvtillit får tilbakemeldinger av bildene sine. Mens jenter med høy selvtillit ikke får tilbakemeldinger fra andre, med mindre en gutt starter??? Er interressert i å vite mer om det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Mange damer brukar eit festbilete eller liknande der dei er nysminka og har fått på seg ein fin kjole. Det er tilfeldigvis fleire på festen og ofte vanskeleg å finne eit bilete med kun deg sjølv på. Det er sjølvsagt ikkje å koste under teppet at det å ha eit bilete med fleire på har sin eigen hensikt og. Kommentarene går i "Å så fin du er", "Nydelig, du er så vakker" osv... Mannfolk har gjerne bilete av seg sjølv liggande opp-ned i sofaen, sørpe full. Kommentarene: "HahahaA", "Jævlig bra", "Drekka mer!!!" Ein kan studere mykje interessant om forskjellar på menn og damer på Facebook. Endret 31. oktober 2010 av Zeph 5 Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Når vi først er inne på kvinners profilbilde, er det ingen som har lagt merke til at en stor majoritet av damene har akkurat samme pose, akkurat samme vinkel, akkurat samme ansiktsuttrykk på hvert jævla profilbilde? Det er rett og slett litt skummelt, hvis man trykker seg gjennom bildene kommer det flere på rad som er prikk like bare forskjellig sted. Har flere eksempler men kan ikke poste de her da.. Endret 31. oktober 2010 av ToYBoi 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå