hightow Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er på utkikk etter alternativ til Windows Media Center, som jeg syntes var for buggete. Håpløst å oppdatere library. Jeg har sett til på xbmc og boxee, og av de virket xbmc mest lovende. Finnes det andre (mer etablerte) alternativ der ute? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 MediaPortal er et vel etablert alternativ for Windows. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) XBMC er et godt alternativ. Jeg bruker det selv. Endret 10. oktober 2010 av knutmora Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 XBMC funker bra. Kommer straks i ny versjon. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvis du vil bruke den som PVR så er det jo MediaPortal som gjelder. Vet at mange sverger til XBMC, uten helt å ha oversikten over fordelene med det. Tror XBMC er lettere å sette opp, men byr på færre muligheter. Men det er ikke noe jeg skal uttale meg for mye om... Når det gjelder MediaPortal, så bør du isåfall kikke på plugins som MP-TV Series, Moving Pictures, Spotifier, samt skins som Maya og Streamed MP. Da får du et elegant og fyldig GUI, men tror også XBMC byr på tilsvarende løsninger... Lenke til kommentar
hightow Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk for responsen. Jeg er en liten gui-whore, og fant ut at xbmc så mest lekkert ut. Tror ikke jeg har gjort et opptak siden VHS var top-of-the-line, så å bruke den som PVR er lite aktuelt. Jeg har fått xbmc til å tryne et par ganger, etter litt frenetisk endring av innstillinger. Får se hva den nye versjonen har å by på når den kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå