Bisarre Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Har oppdaget at det bare er meg, av alle brukere, som kan kjøre Music Match... Må ha administrator rettigheter. (Bruker WinXP) Noen som vet hvordan jeg kan la andre bruke programmet? Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hvis du har mye musikk på music match som du har laget i music match så samles det jo i en mappe som heter my music. hvis du tar å avinstallerer music match så vil allikevel my music mappe ikke slettes, mener jeg å huske, så når du installerer music match igjen så velger du at programmet skal installeres hos alle brukerne. tror det var sånn man gjorde det. Lykke til. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 OK...? Har installert MM mange ganger tidligere, men kan ikke huske å få det valget under installasjonen... Kan jo være meg som husker feil, så jeg får prøve igjen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 jo, nå husker jeg det, du må installere MM på de brukerne som du skal bruke progget på. dvs. du må installere music match på alle deltaker kontoene dine. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Er det ikke bare å finne mappen der musicmatch ligger, så høyreklikke på den. Så går du til security. Så haker du av "Allow inhertibale permission......". Så legger du til den brukeren du vil at skal få brukt programmet, så gir du han alle rettighetene. Så i tilleg må han selvfølgelig ha rettighetene til musikken han skal høre på. Da gjør du bare det samme med de mappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå