Nicht Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei! Jeg sitter nå her og fant frem et spill fra 2005-06 eller noe sånn, flåklypa grand prix 3d, som jeg prøver og installere på pc en slik at nevøen kan få spilt litt. Men jeg klarer ikke installere det, for da der står at jeg skal sette inn disk 2 for å få rett filbane, så gjør jeg det og ingen ting skjer? Forstår ikke hvorfor ikke installeringa kan gjøres uproblematisk slik den pleier..? Men trenger hjelp raskt, siden nevøen bare er på besøk til imorgen, og er utav seg når han ikke får spilt .. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Leser cdrommen disken din da? Lenke til kommentar
RAZER2000 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Hei! Jeg sitter nå her og fant frem et spill fra 2005-06 eller noe sånn, flåklypa grand prix 3d, som jeg prøver og installere på pc en slik at nevøen kan få spilt litt. Men jeg klarer ikke installere det, for da der står at jeg skal sette inn disk 2 for å få rett filbane, så gjør jeg det og ingen ting skjer? Forstår ikke hvorfor ikke installeringa kan gjøres uproblematisk slik den pleier..? Men trenger hjelp raskt, siden nevøen bare er på besøk til imorgen, og er utav seg når han ikke får spilt .. Det kan hende att han instalerer spillet , Har GTA 4 og den komm de samme framm men det instalerer . Men det er rart Endret 17. oktober 2010 av RAZER2000 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har du prøvd cden i en annen pc? Er jo et gammelt spill og kan jo være det har kommet riper og lignende, som gjør at cdspilleren din kan få litt problemer med å lese cden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå