Gå til innhold

Klarer ikke installere spillet. Hjelp ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sitter nå her og fant frem et spill fra 2005-06 eller noe sånn, flåklypa grand prix 3d, som jeg prøver og installere på pc en slik at nevøen kan få spilt litt. Men jeg klarer ikke installere det, for da der står at jeg skal sette inn disk 2 for å få rett filbane, så gjør jeg det og ingen ting skjer?

Forstår ikke hvorfor ikke installeringa kan gjøres uproblematisk slik den pleier..?

Men trenger hjelp raskt, siden nevøen bare er på besøk til imorgen, og er utav seg når han ikke får spilt .. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg sitter nå her og fant frem et spill fra 2005-06 eller noe sånn, flåklypa grand prix 3d, som jeg prøver og installere på pc en slik at nevøen kan få spilt litt. Men jeg klarer ikke installere det, for da der står at jeg skal sette inn disk 2 for å få rett filbane, så gjør jeg det og ingen ting skjer?

Forstår ikke hvorfor ikke installeringa kan gjøres uproblematisk slik den pleier..?

Men trenger hjelp raskt, siden nevøen bare er på besøk til imorgen, og er utav seg når han ikke får spilt .. :roll:

Det kan hende att han instalerer spillet , Har GTA 4 og den komm de samme framm men det instalerer .

Men det er rart :hmm:

Endret av RAZER2000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...