Astralnoise Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 En liten tankevekker. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Må være behagelig inne i det sagnomsuste flyet Air Force One: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3393716.ece Satt og tenkte mens jeg leste gjennom artikllen. Synes ikke dere også at flere bad og kjøkken er vel overdrevet? Greit nok at flyet skal kunne fungere som et kommandosenter over lenger tid i krisesituasjoner, men trengs all denne luksussen? Jeg ville iallefall gjerne tatt en tur med flyet. Hva med dere? Endret 27. november 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Tjahh, er med på flyet...hvis jeg absolutt piskes med.. Eller nei, dropp pisken Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Må være behagelig inne i det sagnomsuste flyet Air Force One: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3393716.ece Satt og tenkte mens jeg leste gjennom artikllen. Synes ikke dere også at flere bad og kjøkken er vel overdrevet? Greit nok at flyet skal kunne fungere som et kommandosenter over lenger tid i krisesituasjoner, men trengs all denne luksussen? Jeg ville iallefall gjerne tatt en tur med flyet. Hva med dere? Jeg har vært inne i det som var Kennedy sin Air Force One, det vat ganske imponerende. Personlig synes jeg ikke det er en veldig stor sak av USAs president har et fint fly. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er jo mange hundre mennesker som jobber der, så at det er flere toalett på en arbeidsplass til verdens mektigste mann er ikke noe jeg tenker særlig på. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 På ren luksus har jeg sett bilder fra den russiske presidentens fly, og i likhet med russiske palasser var det enda mer overveldende lukseriøst, spør du meg. Men Air Force One er nok litt mer moderne og teknisk overlegent. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvis Air Foce One hadde sloss med det russiske tilsvarende flyet, hvem hadde da vunnet? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 På ren luksus har jeg sett bilder fra den russiske presidentens fly, og i likhet med russiske palasser var det enda mer overveldende lukseriøst, spør du meg. Presidentens fly Vanlige folks fly Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er det et hull i taket på flyet? Litt glava og teip gjør susen :!: Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvis Air Foce One hadde sloss med det russiske tilsvarende flyet, hvem hadde da vunnet? Jeg tror ingen av dem hadde vunnet en mid-air-kollisjon, men Air Force One har vel litt raketter og slikt, de kan kanskje brukes mot andre fly. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikke om det hadde vært en UFO Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikke om det hadde vært en UFO Kommer ann på hva denne UFOen hadde vært. Kunne jo vært en luftballong, eller noe slikt. Det er jo "Uidentifisert flygende objekt". Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvis Air Foce One hadde sloss med det russiske tilsvarende flyet, hvem hadde da vunnet? Jeg tror ingen av dem hadde vunnet en mid-air-kollisjon, men Air Force One har vel litt raketter og slikt, de kan kanskje brukes mot andre fly. Eh, Air Force One er da ubevæpnet. De har flares for å lure varmesøkende våpen, og elektroniske jammingsystemer, men ikke raketter... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvis Air Foce One hadde sloss med det russiske tilsvarende flyet, hvem hadde da vunnet? Jeg tror ingen av dem hadde vunnet en mid-air-kollisjon, men Air Force One har vel litt raketter og slikt, de kan kanskje brukes mot andre fly. Eh, Air Force One er da ubevæpnet. De har flares for å lure varmesøkende våpen, og elektroniske jammingsystemer, men ikke raketter... Er vel litt vanskelig å fastslå nøyaktig hva som finnes, men det flyr vel alltid med jagerflyeskorte uansett, om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvis Air Foce One hadde sloss med det russiske tilsvarende flyet, hvem hadde da vunnet? Jeg tror ingen av dem hadde vunnet en mid-air-kollisjon, men Air Force One har vel litt raketter og slikt, de kan kanskje brukes mot andre fly. Eh, Air Force One er da ubevæpnet. De har flares for å lure varmesøkende våpen, og elektroniske jammingsystemer, men ikke raketter... Tenkte nok litt feil, ja. Men både det russiske og det amerikanske flyet har vel jagereskorte. Da er spørsmålet, hvem lager de beste jagerflyene? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Men både det russiske og det amerikanske flyet har vel jagereskorte. Da er spørsmålet, hvem lager de beste jagerflyene? Eller, hvem er det som har den beste eskorten? Jeg holder en knapp på amerikanerne. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Såpeboksen når nye nørdehøyder: Prez. vs. Prez. - semantikkdebatt på en fredagskveld! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Men både det russiske og det amerikanske flyet har vel jagereskorte. Da er spørsmålet, hvem lager de beste jagerflyene? Eller, hvem er det som har den beste eskorten? Jeg holder en knapp på amerikanerne. Da er vi to. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Men både det russiske og det amerikanske flyet har vel jagereskorte. Da er spørsmålet, hvem lager de beste jagerflyene? Har jagerfly lang nok rekkevidde til å fly over atlanteren eller stillehavet? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Tja, det kommer nok an på flytype, jeg men jeg tror i alle fall de amerikanske flytypene klarer det i marsjfart. Russerne har vel tradisjonelt bygget fly som ikke kommer seg fra murmansk til USA så ingen skal hoppe av, men jeg er usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå