Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Rimelig konspiratorisk... Virker for meg som om de fisker etter svake sjeler med avslutingen :D

Ja, ikke sant.

Det som overrasker med er at det virker å være temmelig gjennomført. Det er tydeligvis en hel gjeng som tror at verden står overfor en sammensvergelse, og at massene er i ferd med å måtte underkaste seg de som sitter i kulissene å trekker i trådene.

Se bare på den løpeseddelen de har liggende på nettsiden sin der de advarer gravide mot å ta svineinfluensavaksine fordi den inneholder kvikksølv. Det er som om de forsøker å si at helsemyndighetene enten ikke bryr seg om befolkningens sikkerhet, eller bevist forsøker å skade dem. Uten at de sier noe om hvorfor myndighetene skulle ønske å gjøre noe sånn heller.

Ta bare en titt på dette innlegget, av samme fyren.

Hvor gæren kan man bli?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
De burde ikke ha gjort den obligatorisk, bedre om folk som ikke følte seg 100% sikker i trafikken heller kunne bruke den for å advare sine medpassasjerer.

Hvor mange 18-åringer tror du frivillig vil bruke noe slikt?

Lenke til kommentar
Problemet med slike merker er at de fører til tuting og forbikjøring uavhengig av bilens fart og hvor man kjører.

Av andre billister tenker du?

Jepp.

Andre trafikkanter bør være mer tålmodige når de ser L-merker, men i praksis fungerer det ikke alltid slik.

I praksis fører det til at andre bilister blir mer irriterte og utålmodige. Om du holder fartsgrensen med en L bakpå bilen sneglekjører du..

:)

Lenke til kommentar
I praksis fører det til at andre bilister blir mer irriterte og utålmodige.

Folk er forskjellige. Jeg er av den forståelsefulle og tålmodige typen som holder god avstand til L-bilene. Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste. Mulig kjørekulturen på Helgeland er konsekvent annerledes enn det jeg opplever i Tromsø.

Lenke til kommentar
De burde ikke ha gjort den obligatorisk, bedre om folk som ikke følte seg 100% sikker i trafikken heller kunne bruke den for å advare sine medpassasjerer.

Det er vel ikke ulovlig per i dag å henge et skilt bakpå med for eksempel "vis hensyn, jeg er dum"? Selv om selve L-symbolet foreløpig er reservert øvelseskjørende?

Lenke til kommentar
I praksis fører det til at andre bilister blir mer irriterte og utålmodige.

Folk er forskjellige. Jeg er av den forståelsefulle og tålmodige typen som holder god avstand til L-bilene. Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste. Mulig kjørekulturen på Helgeland er konsekvent annerledes enn det jeg opplever i Tromsø.

Vi trenger bare en slik fører av femti for at det skal representere et alvorlig problem. Dette er ikke noe som er begrenset til Helgeland, jeg kjenner til lignende tendenser fra hele landet. Det er et reelt problem.

Lenke til kommentar

Når jeg er ute å øvelseskjører, legger alltid bilene seg helt opp i rumpa på bilen, og kjører forbi ved første anledning, selv når jeg ligger i fartsgrensa. De blir utålmodige med en gang de ser den røde L en. En grønn L vil bare skape frustrasjon.

I spania har de et skilt på bilen til alle som har hatt lappen i under 2 år, jeg mener det er helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...