Thlom Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 http://www.guardian.co.uk/media/2009/oct/1...ting-parliament Den mest absurde saken jeg har lest ... Det er uakseptabelt. Fullstendig uakseptabelt. BT har skrevet litt om saken. http://www.bt.no/nyheter/Blir-nektet-aa-sk...ura-948084.html Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har dere sovnet? Ingen diskusjon om statsbudsjettet? Jeg starter tråden Statsbudsjettet 2010 med en kommentar om boligskatten for å komme litt i gang. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det var egentlig helt som forventet, kjedelig nok... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tror folk har gitt opp motstanden, de har fått 4 nye år i flertall og ingen kan stoppe dem. Er overbevist om at vi trenger regjeringsskifte og venstre tilbake på stortinget så fort som mulig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Innvandrertalsmenn slår alarm:Advarer Jens mot Rieber-Mohn - Blir en utstrakt hånd til Frp http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=568948 Skal dette også dreie seg om FRP nå da? Patetisk rett og slett. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg stiller meg kritisk til invandrertalsmannens Frp-fiendtlighet. Et sånt fiendebilde vil bygge opp fordommer mot Frp. Invandrere og Frp både kan og bør samarbeide bedre om å løse utfordringer som de har felles interesse for. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som har lyst på Det hvite hus? Det er til salgs for 55 millioner kr: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=569062 Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som har lyst på Det hvite hus? Det er til salgs for 55 millioner kr: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=569062 Hadde jeg hatt 56 millioner til overs skulle jeg ha kjøpt det og fått det malt svart Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 - Seksåring forsvant i varmluftsballong Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 - Seksåring forsvant i varmluftsballong En heliumballong er ikke en varmluftsballong. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå viste det seg selvsagt at guttungen ikke var i ballongen likevel. Han hadde gjemt seg i garasjen eller noe slikt. Egentlig som jeg tenkte meg, svært skeptisk til at en slik ballong kunne løftet en guttunge noe særlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Leste nettopp at han har kommet til rette igjen. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 The Times: MI5 chief Jonathan Evans defends use of 'torture intelligence' The Guardian: MI5 chief defends links with foreign agencies accused of torture Herliglighet! Er journalistene i Dagbladet virkelig så talentløse i engelsk at de ikke forstår disse overskriftene. Hvordan i all verden kan dette bli til: Britenes etterretningssjef forsvarer torturbruk Hvis det hadde giddet å lese artikkelen hadde de kanskje skjønt at det faktisk er motsatt. Noe andre medier har fått med seg. BBC: MI5 'does not collude in torture' Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 - Seksåring forsvant i varmluftsballong En heliumballong er ikke en varmluftsballong. Spør VG. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Av en eller annen grunn så virker Giske mer troverdig med skjegg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Siden vi diskuterer den visuelle troverdigheten til Giske kan vi vel påpeke at han ser mindre ut som Tintin med skjegg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Yay til Giske ut av kult. dep, men så kjem ho jernjomfruen inn i stedet. Vil sikkert sette fart i planene om å kvotere inn flere kvinnelige hovedroller i norsk film. Nei, forslaget er ingen spøk, her ønsker man at politikerne skal bestemme hvordan den kunstneriske prosess skal foregå :/ Men men, Giske var jo veldig frempå for å kvotere inn der han også. Neste gang man skriver manus bør man tenke seg om hva hovedperson angår, det kan være man får avslag fordi den handler om Varg Veum og ikke Vivi Veum Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Yay til Giske ut av kult. dep, men så kjem ho jernjomfruen inn i stedet. Vil sikkert sette fart i planene om å kvotere inn flere kvinnelige hovedroller i norsk film. Nei, forslaget er ingen spøk, her ønsker man at politikerne skal bestemme hvordan den kunstneriske prosess skal foregå :/ Men men, Giske var jo veldig frempå for å kvotere inn der han også. Neste gang man skriver manus bør man tenke seg om hva hovedperson angår, det kan være man får avslag fordi den handler om Varg Veum og ikke Vivi Veum Noen ganger blir man nesten satt ut av politikernes idioti. Jeg pleier å være overbærende og tenke at det umulig kan være like ille som alle som syter og klager over politikerne hevder, men noen ganger får jeg lyst til å bli med i koret. At hvilket kjønn hovedrolle-innhaveren har skal styre hvilket manus som får støtte er så absurd at det høres ut som noe noen som parodierer tidsånden kunne funnet på for å sette ting helt på spissen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå