Vice Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ja, for vi idealiserer jo Henry Kissenger.. Nei, Kissinger! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 My bad. Bør kanskje høre Monty Pythons hyllest til mannen med stor M et par ganger til. Men Kissinger var virkelig.. ja. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) >>>The Aspirational Nobel<<< I woke up, read the New York Times website and thought I had come to the Onion instead. I hit refresh. Still there: "Obama Wins Nobel for Diplomacy." Maybe this is one of my weird work-related dreams, I thought. Maybe I am still drunk from last night's party. Better close my eyes and wake up again in the real world. Five minutes later...and still no dice. Endret 10. oktober 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 >>>The Aspirational Nobel<<< I woke up, read the New York Times website and thought I had come to the Onion instead. I hit refresh. Still there: "Obama Wins Nobel for Diplomacy." Maybe this is one of my weird work-related dreams, I thought. Maybe I am still drunk from last night's party. Better close my eyes and wake up again in the real world. Five minutes later...and still no dice. "Obama got a nice vote of confidence from the Norwegians for his promises." Æsj. Skal nordmenn kollektivt stemples som idioter, fordi Jagland er en? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) EU vil tillate vannflasker i håndbagasjen på fly. Endelig! Men skulle sett at vi ble kvitt resten av sikkerhetskontrollen i samme slengen. At man skal ha så superstreng sikkerhetskontroll er litt poengløst all den tid det er lekende lett å kjøre en skikkelig terroraksjon på en t-banestasjon eller en buss. Spesielt her i lille Norge. Klarer ikke helt å se for meg noen skumle terrorister kapre et Widerøe-fly som nettopp har tatt av fra Båtsfjord i Finnmark liksom. Men, er det virkelig helt umulig å bruke EØS-vetoretten og droppe sikkerhetskontrollen på innenriks ruter? Eventuelt ha sikkerhetskontroll kun på utenriks ruter så ikke andre land får "skitne" fly inn på flyplassene sine? Endret 10. oktober 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kjipt at Cleese ikke ville signere i Bergen , hadde tatt med FT lekebil samt en skissebok han kunne signere men PR folka sa bastant nei.......jeg var sikkert den eneste som hadde spurt oxo (ja de solgte signerte plakater der & det er vel og bra men synd jeg ikke fikk mitt eget stasj signert.......) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Karikaturer fra hele verden (#1, #2) som reaksjon på fredsprisutdelingen. Noen fiffige, andre ikke. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Karikaturer fra hele verden (#1, #2) som reaksjon på fredsprisutdelingen. Noen fiffige, andre ikke. Mye moro! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg foretrekker denne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Haha, den var fantastisk. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hadde også sansen for denne. Beklageligvis er det slik jeg også har oppfattet mange grinebitere. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Her er budsjettlekkasjene For å utjevne prisforskjeller, vil regjeringen gi 20 millioner kroner til utjevningsordningen for billigere bensin til distriktene. Haha! Sa noen miljøpolitikk? Jeg vet godt at dette ikke fører til billig bensin i distriktene, men det fremstår fortsatt latterlig når vi liksom skal "satse" på miljø... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 For å utjevne prisforskjeller, vil regjeringen gi 20 millioner kroner til utjevningsordningen for billigere bensin til distriktene. Kan jeg få tilskudd til boligutgifter da jeg bor i by? Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Ja, hvis du samtidig går ned i lønn. verden er urettferdig, nytter ikke å klage Endret 12. oktober 2009 av Jens72 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja, hvis du samtidig går ned i lønn. .. og da ryker venstresidens ønske om lik lønn for likt arbeid i det offentlige. Det skal ikke bli enkelt for politikerne å bestemme folks lønninger ut i fra hvordan de vil måle hver enkelt opp mot hverandre. Det skulle blitt et sabla "moralsk regnestykke" å finne ut av. Jeg skulle likt å sett gode statistikker over menneskeverdet til folk som bor ulike steder. Hvor mye menneskeverd kan jeg vinne på å flytte f.eks til bygda, sykle til jobben, bli alenefar, ta meg jobb i helsevesenet osv. Beløp i kr/år hadde vært fint. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 verden er urettferdig, nytter ikke å klage Å påpeke at man mener at politiske avgjørelser ikke henger på greip er bare bra. Fremgang avhengiger av at avgjørelser og utvikling granskes kritisk. Din tankegang er det som holder diktaturer i live og hindrer positiv utvikling. Byen subsidierer landet totalt sett, det er ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det var et lite spark til de som tror at alt kan reguleres slik at verden blir 100% rettferdig. Det vil den aldri bli, for hva er egentlig rettferdighet? Simen1 kom med gode eksempler. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 http://www.guardian.co.uk/media/2009/oct/1...ting-parliament Den mest absurde saken jeg har lest ... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja, hvis du samtidig går ned i lønn. Nei selvfølgelig ikke! Vi, alle mann alle, må jo kunne forvente at staten skal ivareta oss slik at vi ikke lider noe økonomisk tap eller andre ubekvemligheter med de valg vi selv måtte ta. Som bønder får benz skal byhøns få bur! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 http://www.guardian.co.uk/media/2009/oct/1...ting-parliament Den mest absurde saken jeg har lest ... Det er uakseptabelt. Fullstendig uakseptabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå