oldboy Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Gi landet en ny regjering! Det er på mandag det gjelder Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er på mandag det gjelder jepp, vi trenger også et par vaktbikkjer på tinget. Erling Folkvord/Rødt trenger ca. 650 stemmer i Oslo. Kom igjen folkens! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har ikke så mye i mot å få Dahle inn, men Folkvord? Tjaaa.. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Gjør meg ingenting å ha en representant fra Rødt på tinget, men jeg kunne aldri ha stemt på et slikt parti. Rødt hadde fått mye mer sympati fra meg dersom de ikke hadde tatt med AKP når de "slo seg sammen". Endret 12. september 2009 av mad_arab Lenke til kommentar
guldrik Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Gjør meg ingenting å ha en representant fra Rødt på tinget, men jeg kunne aldri ha stemt på et slikt parti. Rødt hadde fått mye mer sympati fra meg dersom de ikke hadde tatt med AKP når de "slo seg sammen". Hvorfor tror så mange at Erling Folkvord blir en frisk stemme på tinget? Han er da pk som noen! Jeg vil heller ha Torbjørn Røe Isaksen på Tinget, han er mye friskere! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har nok mer sans for Torstein Dahle. Han vil kjempe for de svakeste i samfunnet med nebb og klør, og det skader ikke. Han er som Jon Alvheim. Jeg deler verken Alvheims eller Dahles politiske grunnsyn, men jeg respekterer (respekterte i Alvheims tilfelle, RIP) dem svært mye. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tja, med Folkvord kan vi jo få en reprise av busserull-gate. For de som ikke husker det så nektet Folkvord å stille i full dress på åpningen av Stortinget, noe som skapte stor oppstandelse. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tja, med Folkvord kan vi jo få en reprise av busserull-gate [...] noe som skapte stor oppstandelse. Sikkert morro for unga, og blir nok masse ekstra klikk på reklamene til nettavisene av sånnt. Men noen berikelse av demokratiet er det vel ikke akkurat... Omtrent like interresant som "valgkampekstra" om at Erna har tatt av 8 kilo Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Skal jeg gjette var vel den busserull-greia for å understreke at han representerte småkårsfolk, træller og husmenn, osv. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er egentlig like greit at Folkvord gjorde dette stuntet, slik at det kommer tydelig fram at han er en umoden og useriøs person som ikke forstår at han har godtatt en slags kontrakt ved å bli stortingspolitiker. Det er i alle fall bedre enn at han får sjansen til å vise umodenheten gjennom praktisk politikk. Dessuten er dette bare kvasi-nonkonformisme. De relativt streite sosionom-klærne han går rundt i til vanlig er jo et tydelig bevis på at han allerede har godtatt en sosial kode. Det hadde vært noe annet om han møtte opp på stortinget med rød hanekam, blå dongerivest, Dead Kennedys-skjorte og naglebelte. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 http://www.bt.no/meninger/kommentar/En-kos...ble-928023.html Interessant lesing. Bortsett fra at artikkelforfatteren ikke forstår at det er ikke Stoltenberg sin fortjeneste at vi kom ut av finanskrisen med hodet hevet. Det hadde en statsminister fra SV, SP, H, V, KRF og FRP også greid. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ja vi er heldige som har en deilig smurt økonomi, men skal vi da sette oss ned og bare nyte det? Kan virke som om forfatteren mener det. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det er på mandag det gjelder jepp, vi trenger også et par vaktbikkjer på tinget. Erling Folkvord/Rødt trenger ca. 650 stemmer i Oslo. Kom igjen folkens! Da blir det nok rødt, han virker som en bra mann Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Et lite spørsmål: Hvor finner jeg siste meningsmålinger for Troms fylke? Hvilke mandater ligger på vippen? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/548650 Har nesten lyst å gå tilbake på skolebenken når jeg ser dette. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/548650 Har nesten lyst å gå tilbake på skolebenken når jeg ser dette. Takker, kjekt program, gamle Frank er fet. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har leid privatfly for 23,5 millioner - DN.no Stoltenberg og co vet å benytte seg av tilbudene de har til disposisjon. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Takker, kjekt program, gamle Frank er fet. Tenk om nivået til Frank var representativt både blant journalister og politikere. Da tror jeg vi hadde hatt det enda bedre enn det vi har i dag. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har leid privatfly for 23,5 millioner - DN.no Stoltenberg og co vet å benytte seg av tilbudene de har til disposisjon. Må innrømme at jeg ikke helt ser problemet. Ingen reagerer på det når andre statsledere kjører privatfly. Det er sikrere, det er mer pålitelig og sannsynligvis mer effekivt for den norske statsministeren å bruke privatfly, det kunne kanksje være en ide å dedikere et eget slikt fly med tilgjengelig kommunikasjonsutstyr mm. til den norske statsministeren. Men, 23 millioner i en fireårsperiode er jo ikke akkurat avskrekkende mye. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Men 18 av flyturene gikk fra Oslo til andre steder i Norge, som Kristiansand, Trondheim, Stavanger, Tromsø og Bergen. På enkelte av disse strekningene er det flere enn 25 direkteavganger med rutefly daglig - hver vei. Dette er unødvendig. Korte flyturer. Helt kurant til lengre utenlandsturer, men jeg ser ikke hvordan det kan forsvares å booke et fly fra Oslo til Bergen, en flytur som tar 40 minutter og som har gud vet hvor mange avganger i timen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå