Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør meg ingenting å ha en representant fra Rødt på tinget, men jeg kunne aldri ha stemt på et slikt parti.

Rødt hadde fått mye mer sympati fra meg dersom de ikke hadde tatt med AKP når de "slo seg sammen".

Hvorfor tror så mange at Erling Folkvord blir en frisk stemme på tinget? Han er da pk som noen! Jeg vil heller ha Torbjørn Røe Isaksen på Tinget, han er mye friskere!

Lenke til kommentar
Tja, med Folkvord kan vi jo få en reprise av busserull-gate [...] noe som skapte stor oppstandelse.

Sikkert morro for unga, og blir nok masse ekstra klikk på reklamene til nettavisene av sånnt. Men noen berikelse av demokratiet er det vel ikke akkurat... Omtrent like interresant som "valgkampekstra" om at Erna har tatt av 8 kilo

Lenke til kommentar

Det er egentlig like greit at Folkvord gjorde dette stuntet, slik at det kommer tydelig fram at han er en umoden og useriøs person som ikke forstår at han har godtatt en slags kontrakt ved å bli stortingspolitiker. Det er i alle fall bedre enn at han får sjansen til å vise umodenheten gjennom praktisk politikk.

Dessuten er dette bare kvasi-nonkonformisme. De relativt streite sosionom-klærne han går rundt i til vanlig er jo et tydelig bevis på at han allerede har godtatt en sosial kode. Det hadde vært noe annet om han møtte opp på stortinget med rød hanekam, blå dongerivest, Dead Kennedys-skjorte og naglebelte.

Lenke til kommentar
Har leid privatfly for 23,5 millioner - DN.no

Stoltenberg og co vet å benytte seg av tilbudene de har til disposisjon.

Må innrømme at jeg ikke helt ser problemet. Ingen reagerer på det når andre statsledere kjører privatfly. Det er sikrere, det er mer pålitelig og sannsynligvis mer effekivt for den norske statsministeren å bruke privatfly, det kunne kanksje være en ide å dedikere et eget slikt fly med tilgjengelig kommunikasjonsutstyr mm. til den norske statsministeren.

Men, 23 millioner i en fireårsperiode er jo ikke akkurat avskrekkende mye.

Lenke til kommentar
Men 18 av flyturene gikk fra Oslo til andre steder i Norge, som Kristiansand, Trondheim, Stavanger, Tromsø og Bergen. På enkelte av disse strekningene er det flere enn 25 direkteavganger med rutefly daglig - hver vei.

Dette er unødvendig. Korte flyturer. Helt kurant til lengre utenlandsturer, men jeg ser ikke hvordan det kan forsvares å booke et fly fra Oslo til Bergen, en flytur som tar 40 minutter og som har gud vet hvor mange avganger i timen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...