monzilla Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Over til en annen sak, hva syntes folk om at Lommemannen er identifisert i media med navn og bilde? Jeg er hverken fan av forhåndsdømming eller gapestokk for dømte. Navn og bilde burde ikke blitt publisert hverken før eller etter dommen avsies, med mindre fyren stiller til intervju frivillig. Samme her. Hvorfor må samfunnet vite hvem det er som dømt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fordi noen mener det er en menneskerett og vite hvem vi skal frykte. Intet spiller så bra som frykt.. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ingen sender kvinnenes Fotball-EM Hørte tidligere i kveld en fra Norges fotball-heler-utpresser-åger-Forbund (stryk det som ikke passer) stå og beklage seg over norske kanaler som ikke "tar ansvar" for å formidle bredden i idretten... Er det mulig? Har ikke superkomersielle NFF/UEFA lært noe om tilbud og etterspørsel? Og hvem vil investere millioner for å vise damefotball? Senk prisen, davel, om dere har et slikt hellig kall til å formidle "bredden til folket" ! Hvis ikke, så tjen deres egne penger og hold kjeft, idrettshaier! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Er da bare fotball uansett. Går det ikke nok bedriten mye sport på tv? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kvinnefotball. Ikke er det kvinner, og ikke er det fotball. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Tja, det scores ofte mye mål der og det er lett å vinne penger så det er ikke så ille. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Poenget mitt er ikke hvorvidt damefotball er ille eller ikke, men at hyperkomersielle NFF blir grinete når kringkasterne ikke vil kjøpe deres overprisede produkt, og maser om at kringkasterne må ta "samfunnsansvar". Patetisk! Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Uføreutgiftene i Norge til himmels http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=576975 Virker ikke veldig bærekrafitg med denne utviklingen. Hvordan vil det se ut i framtiden hva er resultatet? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Poenget mitt er ikke hvorvidt damefotball er ille eller ikke, men at hyperkomersielle NFF blir grinete når kringkasterne ikke vil kjøpe deres overprisede produkt, og maser om at kringkasterne må ta "samfunnsansvar". Patetisk! Ja, det er unektelig komisk. Folk generelt vil ikke se damefotball på TV. Med dagens marked, der du må betalte for TV-fotball, har i vært fall ikke damefotball noen sjanse. Slik er det bare. Uføreutgiftene i Norge til himmels http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=576975 Virker ikke veldig bærekrafitg med denne utviklingen. Hvordan vil det se ut i framtiden hva er resultatet? Det som jo må skje er å få færre uføretrygdede. At stønaden for de som har reel grunn til å være trygdet er økt er bare bra, men når antallet folk som er arbiedsdyktig utnytter dette er det jo en vannvittig kostnad, sløsing med ressurser og en dårlig utvikling. "Hvorfor jobbe når jeg har det helt ok uten å jobbe?" Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Strafferabatt etter å ha unngått å melde seg i en årrekke. Jessda. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er det redelig å sitte å lyve om hva man mener på direkten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Han sier da egentlig om sprit da..at det er ikke sagt sprit noe som heller ikke er nevnt i artikklene i filmen men alkoholsalg og ikke sagt noe om grensa på alkoholen etter det jeg ser. Kan godt hende jeg tar feil da men det er slik jeg ser det... Men jau...frp Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 http://fotball.aftenposten.no/internasjona...ticle148711.ece Hva er det som er støtende med dette? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er det redelig å sitte å lyve om hva man mener på direkten? Han lyver ikke, Frp vil åpne for døgnåpent alkoholsalg. Ikke at de skal åpne for det over hele landet men at det skal bli opp til kommunene å bestemme når de vil ha alkoholsalg i kommunen. http://fotball.aftenposten.no/internasjona...ticle148711.ece Hva er det som er støtende med dette? Å skylde på at laget spiller ræva pga at en spiller faster, er litt for enkelt. Lenke til kommentar
MrMaker Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Anti Frp Animasjon. SE den og SEND videre til folk dere kjenner, om dere liker den Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Han lyver ikke, Frp vil åpne for døgnåpent alkoholsalg. Jo, han lyver, enkelt og greit. Man må være både blind og døv for å ikke få med seg det. Endret 25. august 2009 av kjeklulf Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Artig med partilederutspørring på NRK i dag. Programleder: "Men er det et tankekors at du ikke kan peke på en vellykket kommunistisk stat?" Thorstein Dahle: "Nei, det er ikke noe tankekors i det hele tatt." Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Rødt er ikke et statsbærende parti, og vil aldri bli det. Rødts rolle er den rollen FRP og SV pleide å ha, det er et protestparti. Og protestpartier er nyttige. Selv om jeg ikke er enig med Thorstein Dahles politiske grunnsyn respekterer jeg ham kraftig for engasjementet hans. Det samme kan jeg med hånden på hjertet si om Jon Alvheim, må han få hvile i fred. Og var ikke enig i hans politiske grunnsyn heller. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jan (54) angrer på at han holdt flyvertinne fanget på do Noen som kan forklare meg hensikten med denne artikkelen? Bortsett fra og forklare at vi nordmenn er noen ufordragelige sydenalkoholikere... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Jan (54) angrer på at han holdt flyvertinne fanget på do Kona var med- Jeg har flydd til Thailand i alt 120 ganger, og bruker å sitte på business-class, men denne gangen var min Thailandske kone med og dermed satt vi på økonomiklasse, sier nordmannen, som hadde sete 67A. - Jeg har gullkort, men det gikk vel betjeningen hus forbi siden jeg denne gangen satt på økonomiklasse. Derfor fikk jeg ikke den respekten jeg hadde krav på, sier mannen til Dagbladet. Hvorfor får jeg respekt for grandiosa-sangen på hjernen når jeg leser dette? Endret 26. august 2009 av Fin Skjorte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå