Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

@Jens72:

Hvis du svarer på et annet innlegg enn det rett over bør du quote eller skrive hvem du svarer til for å unngå misforståelser.

Jeg har forøvrig ikke uttalt meg om hverken Aker, regjeringen eller etterspill her i det hele tatt så den stråmannen kan du pakke bort igjen.

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg beklager at jeg ikke fikk quotet det, da jeg ser at det har ført til misforståelse.

Det hadde vært interessant hvis du kunne uttalt deg om denne saken, da du er ganske aktiv på det meste her. Du har uttrykt et politisk ståsted mange ganger tidligere som gjør at en kan skjønne at denne saken kan framstå pinlig. Da kan den mest fornuftige taktikken være å la saken forsvinne hen i stillhet. Men en trenger ikke å samtykke i alt som blir sagt og gjort, selv om en er enig i det politiske de står for, derfor kan du godt uttale deg selv om jeg vet at mange vil spise folk levende her på dette forumet som fungerer som en stillingskrig hvor en ikke avgir noe til motparten.

Og ikke kom med bortforklaring om at det er en stråmann i dette innlegget i og med at du ikke har sagt noe direkte. Vi begge vet godt hvordan dette forumet fungerere, hvor det er en stor stillingskrig mellom de "egoistiske kapitalistene og de hjernevaskede sosialistene" som gjør at de fleste diskusjoner her fungerer mer som meningsutbrudd en faktisk diskusjon. Det å endre en persons standpunkt her er ganske nyttesløst, og hvor ofte ser vi at folk kommer med innrømmelser. Og hvis de en sjelden gang gjør det er det til og med en stor overraskelse for alle andre for å være voksen nok til å skjønne at en ikke taper ansikt av det.

Men vi har da det uansett jævli artig her, selv om det ikke er så veldig produktivt :)

Endret av Jens72
Lenke til kommentar

Valgkamp med strippeshow og eksprostituerte (<-- link)

Øystein Meyer Johannesen og Samfunnspartiet starter valgkampen på Hemnesberget i Nordland fredag. Han gleder seg, forteller han til Rana Blad, for han har med seg tre eksprostituerte nigerianske damer.

Og så blir det visst strippeshow og senere massasje. Kanskje NTB kunne nevnt at "massasje" er kodeord for "kunden besøker den prostituerte " (mens "eskorte" betyr "den prostituerte besøker kunden"). For det høres jo nærmest ut som om Samfunnspartiet har tenkt å gjøre seg til halliker:

Vi har brukt mange tusen kroner på dette prosjektet og vil med dette bringe massasjen hjem til folk. Samfunnspartiet vil ikke legge oss opp i hvilken type massasje de selger og vi mener at dette er et prosjekt som kan utvides hvis det blir populært, sier han.
Lenke til kommentar

Merkelig PR-stunt det der. De får ihvertfall oppmerksomhet fra det, men hvor mye av denne oppmerksomheten som omgjøres til velgere er nok tvilsomt. Selv jeg som er veldig liberal av meg, og prinsipiell motstander av forbud mot prostitusjon, får dårlige vibber av den greia der.

Lenke til kommentar
Det med partibok er en genrell betrakning av Norge og hvordan kameratmentaliteten og partibok fungerer her til lands. Vi tror vi er fri for korrupsjon, bare fordi vi kaller det vennetjenester (med og uten partibok) uten direkte kontantoverføring.

Jeg synes du har et godt poeng her. Samtidig så er vel dette snarere regelen enn unntaket i våre "vestlige demokratier".

Lenke til kommentar
*Sjekke datoen* Hmm, ikke 1. april. *Sjekke* Rød Ungdom ja, alt i orden.

Kanskje bokstavkjeksen kan bli Rød Ungdoms nye fanesak? Om jeg husker rett går de inn for at aldersgrensen for å stemme skal bli 16 år. Kan hende noen har lest feil i eget partiprogram og tror at grensen skal settes til 6 år... :p

Lenke til kommentar
Det hadde vært interessant hvis du kunne uttalt deg om denne saken, da du er ganske aktiv på det meste her. Du har uttrykt et politisk ståsted mange ganger tidligere som gjør at en kan skjønne at denne saken kan framstå pinlig. Da kan den mest fornuftige taktikken være å la saken forsvinne hen i stillhet. Men en trenger ikke å samtykke i alt som blir sagt og gjort, selv om en er enig i det politiske de står for, derfor kan du godt uttale deg selv om jeg vet at mange vil spise folk levende her på dette forumet som fungerer som en stillingskrig hvor en ikke avgir noe til motparten.

Og ikke kom med bortforklaring om at det er en stråmann i dette innlegget i og med at du ikke har sagt noe direkte. Vi begge vet godt hvordan dette forumet fungerere, hvor det er en stor stillingskrig mellom de "egoistiske kapitalistene og de hjernevaskede sosialistene" som gjør at de fleste diskusjoner her fungerer mer som meningsutbrudd en faktisk diskusjon. Det å endre en persons standpunkt her er ganske nyttesløst, og hvor ofte ser vi at folk kommer med innrømmelser. Og hvis de en sjelden gang gjør det er det til og med en stor overraskelse for alle andre for å være voksen nok til å skjønne at en ikke taper ansikt av det.

Det er vel ikke noen hemmelighet at jeg ikke akkurat holder til på den ekstreme høyresiden nei. Samtidig sparker jeg gjerne i alle retninger til de som fortjener det. :)

Akkurat denne saken er, slik jeg ser det, mer en personlig tragedie enn en systemfeil. Kjøll ble ræv-kjørt av Røkke og var ikke i stand til å hindre det. Helt klart feil dame på feil plass, noe som har blitt ennå tydeligere de siste dagene. Dette har nok ikke vært hennes beste år. Det samme kan selvsagt sies om godeste Brustad som ikke har håndtert denne saken på noen god måte.

Samtidig: Det er ingen som kjenner den hele og fulle sannhet om hvem som har sagt og gjort og ment hva. Jeg tror nok på den ene siden at regjeringen hadde overdreven tro på Røkkes intensjoner og på den andre siden at Røkke, som vanlig, regnet med at han kunne slippe unna med mer enn han gjorde.

Dette betyr ikke at jeg mener statlig eierskap er prinsippielt galt. Jeg tror det er viktig i en del store bedrifter for blant annet å sikre stabilitet (ja, Aker-saken er ikke et godt eksempel).

Lenke til kommentar

- Ser ut som han poserer for verdens verste kjærlighetsroman - DB.no

Putin er så ufattelig teit. Deilig å se at den siste machomann-fotosessionen hans blir slaktet i verdenspressen. Disse tragikomiske, iscenesatte bildeseriene fra Russlands villmark er helt hysterisk morsomme. På et av bildene sitter han i bar overkropp på hesteryggen, og vi kan formelig se manboobsa hans disse mens hesten går, selv om det kun er et enkeltbilde. Mannen skjønner tydeligvis ikke mer enn at han finner det passende å brette ut kompleksene sine angående egen maskulinitet til hele verdens forlystelse.

I'm lovin' it. ^^

Lenke til kommentar
- Ser ut som han poserer for verdens verste kjærlighetsroman - DB.no

Putin er så ufattelig teit. Deilig å se at den siste machomann-fotosessionen hans blir slaktet i verdenspressen. Disse tragikomiske, iscenesatte bildeseriene fra Russlands villmark er helt hysterisk morsomme. På et av bildene sitter han i bar overkropp på hesteryggen, og vi kan formelig se manboobsa hans disse mens hesten går, selv om det kun er et enkeltbilde. Mannen skjønner tydeligvis ikke mer enn at han finner det passende å brette ut kompleksene sine angående egen maskulinitet til hele verdens forlystelse.

I'm lovin' it. ^^

På den andre siden da, så ser det ut til å slå ann i Russland.

Lenke til kommentar
På den andre siden da, så ser det ut til å slå ann i Russland.

Vel, symptomatisk er vel at Putin slår godt an i Russland! (Til tross for at det Russland har gjenoppstått som KGB-styrt Politistat under han.)

"There is no such thing as a former KGB officer".... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...