Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Tusen takk for at du nesten egenhendig har gjort Norge til latter, samt undergravd legenes arbeid gjennom din kvakksalverske håndspåleggingsgeskjeft. Forbanna idiot!

Det er vanskelig å se på all forakten for "overtro" og "kvakksalveri" som noe annet enn en mer politisk korrekt form for fremmedhat.

Forskjellen er kun at det er den intellektuelle massen som denne gangen rasler med sabelen.

Hater jeg uopplyste nolduser? Nei, jeg simpelthen skammer meg over å være norsk (og dermed forbundet med Snåsamannen, Trine Spillum og annet høytsvevende oppgulp).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hovedstaden er ødelagt av alle innvandringssvina som herjer overalt. Nå må dette snart stoppe, er på grensen til å stemme Frp bare pga. dette selv om jeg bor i Bodø.

Hvordan vet du at hovedstaden er "ødelagt" hvis du bor i Bodø? Fordi løssalgsavisene har mange overskrifter om hvor voldelige innvandrerne er? Det er uten tvil et problem med den voldelige subkulturen som finnes blant enkelte miljøer av unge innvandrermenn, men å konkludere med at hovedstaden er "ødelagt" på grunn av dette jo blir håpløst.

Jeg ser faktisk på den økte oppslutningen blant høyreekstreme partier rundt omkring i Europa som et langt større problem. (Og nei, til dere som trodde det regner jeg overhodet ikke FrP under denne fanen.)

Lenke til kommentar
Det er vanskelig å se på all forakten for "overtro" og "kvakksalveri" som noe annet enn en mer politisk korrekt form for fremmedhat.

Forskjellen er kun at det er den intellektuelle massen som denne gangen rasler med sabelen.

Hater jeg uopplyste nolduser? Nei, jeg simpelthen skammer meg over å være norsk (og dermed forbundet med Snåsamannen, Trine Spillum og annet høytsvevende oppgulp).

Det er lite trolig at noen utenfor Norge, som forbinder landet med disse personene. Om ditt største problem i dag er at du skammer deg over disse, så har du det egentlig misunnelsesverdig bra :)

Lenke til kommentar
Hvordan vet du at hovedstaden er "ødelagt" hvis du bor i Bodø?

Hvordan kan de som bor i Oslo se dette så mye bedre? Da må jo mange bli utsatt for ran. Det er heller ikke sånn at mange i Oslo ser disse ranene finne sted. Så hvor man bor er faktisk ganske irrelevant.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Hvordan kan de som bor i Oslo se dette så mye bedre? Da må jo mange bli utsatt for ransforsøk. Det er heller ikke sånn at mange i Oslo ser disse ranene finne sted. Så hvor man bor er faktisk ganske irrelevant.

Eh... Hæ?!

Lenke til kommentar

Hvordan kan de som bor i Oslo se dette så mye bedre? Da må jo mange bli utsatt for ran. Det er heller ikke sånn at mange i Oslo ser disse ranene finne sted. Så hvor man bor er faktisk ganske irrelevant.

Hovedstaden er ikke ødelagt ennå, men er på vei dit i ekspressfart. Sett deg i parken en fin dag i lystig lag og du blir nedrent av sigøyner-tjuvpakk som står og tigger bokser mens du ennå drikker av boksen. Svarer man høflig nei blir de gjerne stående og spørre igjen og forventer at du skal skynde deg med å drikke opp!! Samtidig forsøker de å stjele til seg det som måtte være av interesse. Virkelig et koselig sted parkene er i ferd med å bli. Et sted hvor man stadig må være på vakt og hvor man nå stadig blir plaget. Genialt av Norge å invitere profesjonelle plyndrer-bander. :mad:

Lenke til kommentar

Hvordan kan de som bor i Oslo se dette så mye bedre? Da må jo mange bli utsatt for ransforsøk. Det er heller ikke sånn at mange i Oslo ser disse ranene finne sted. Så hvor man bor er faktisk ganske irrelevant.

Eh... Hæ?!

Hva var det du ikke klarte å fatte og begripe? Utrolig at jeg gidder å spørre egentlig.

Lenke til kommentar
Hva var det du ikke klarte å fatte og begripe? Utrolig at jeg gidder å spørre egentlig.

Hvordan du klarer å vri det faktum at samtlige som bor i Oslo faktisk ikke har blitt ranet, til å bety at man ikke trenger å bo i Oslo for å kunne si noe om hvorvidt byen er "ødelagt". (Forstod jeg deg rett nå?)

Lenke til kommentar

Eh, sa jeg samtlige?? Nei.

De fleste har ikke blitt ranet eller forsøkt ranet. Da kan man like godt bo en annen plass, som meg, for man vet like mye at hovedstaden er ødelagt ut fra det media forteller.

Er det flere som vil fortelle meg hvor vanskelig dette er å forstå?

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Man trenger ikke bo på sola for å vite at den er varm, men en kan bo i et kjøleskap der og tro at det er kaldt.

Man har forskjellige preferanser, i forhold til andre steder i verden er Oslo kjempeflott, men i forhold til andre byer i Norge er det ikke fullt så flott når en tenker på kriminalitet som er en veldig viktig trivselsfaktor.

:)

Endret av Jens72
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...