mad_arab Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 VG tester sommerøl Og nordmenn drikker mye øl om sommeren. Både sommerøl og helårsøl. 35 prosent av alt øl vi kjøper i butikken, setter vi til livs fra mai til august. I tillegg kommer utepilsen på restauranter og barer. Man drikker altså 35% av ølet i en periode som er 33% av året. Sterk trend, gitt. Skarpt av VG. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har sett folk sette seg mer brutalt til motverge mot en ransakning enn det, noe som ble tolerert i et kvarter før håndjernene kom på. Men når man er en kjent voldsape så er det kanskje ikke rart hvis politiet velger å legge en i jern før man får gjort for mye skade? Poenget mitt er at jeg ikke anser HRS som pålitelig. De er mer pålitelige enn Klasserampen. I tillegg så videreformidler de rasistiske konspirasjonsteorier om "Eurabia" og andre mer eller mindre spinn hakkande rabiate teorier om muslimenes demografiske overtakelse av Europa. Som du ikke klarer å imøtegå med saklige motargumenter? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har sett folk sette seg mer brutalt til motverge mot en ransakning enn det, noe som ble tolerert i et kvarter før håndjernene kom på. Men når man er en kjent voldsape så er det kanskje ikke rart hvis politiet velger å legge en i jern før man får gjort for mye skade? Er Lillevolden en voldsape, eller er det bare noe du innbiller deg? Poenget mitt er at jeg ikke anser HRS som pålitelig. De er mer pålitelige enn Klasserampen. Mulig de er mer pålitelige enn Klasserampen, men de kjenner jeg ikke til så det kan jeg ikke si noe om. I så tilfelle så er Klasserampen ekstremt lite pålitelig. I tillegg så videreformidler de rasistiske konspirasjonsteorier om "Eurabia" og andre mer eller mindre spinn hakkande rabiate teorier om muslimenes demografiske overtakelse av Europa. Som du ikke klarer å imøtegå med saklige motargumenter? Hvis jeg absolutt må, men jeg foretrekker å ikke forholde meg til åpenbart rasistisk paranoia. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Nesten like sterkt som en artikkel om løftebrudd uten å minne leserne om de overskriftene VG nyttet under Bondevik 1 og Bondevik 2. Tabloid er tabloid, slik er det bare. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er Lillevolden en voldsape, eller er det bare noe du innbiller deg? Han har en bakgrunn som det. Hvis jeg absolutt må, men jeg foretrekker å ikke forholde meg til åpenbart rasistisk paranoia. Det er vel heller det at du stempler alt du ikke klarer å svare på som "åpenbart rasistisk paranoia". Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er Lillevolden en voldsape, eller er det bare noe du innbiller deg? Han har en bakgrunn som det. Nei, det har han ikke. Han har vært i basketak med politiet, men noen voldsape er han ikke. Hvis jeg absolutt må, men jeg foretrekker å ikke forholde meg til åpenbart rasistisk paranoia. Det er vel heller det at du stempler alt du ikke klarer å svare på som "åpenbart rasistisk paranoia". Hvis ikke idéen om at arabere (muslimer) tar over Europa gjennom å føde mange barn er rasistisk så vet ikke jeg hva som er det. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 I forsøk på å flytte fokuset vekk fra en relativt uinteressant diskusjon om hvorvidt Lillevolden er en "voldsape" eller ei. Giske vil likevel gi piratjegerne ny konsesjon. Hvis noen skal overvåke folks internett-bruk skal det være politiet. Å gi private retten til å overvåke andre klinger ikke godt i mine ører, selv om jeg ikke har fått med meg noen detaljer om nøyaktig hva denne overvåkingen består av. Noen som vet? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Artig at AP gjør seg til løpegutter for fascist-wannabes. Ser også at APene aper seg til nok en tullete beslutning: Killengreen får tre nye år Det er en skam, rett og slett. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvis noen skal overvåke folks internett-bruk skal det være politiet. Å gi private retten til å overvåke andre klinger ikke godt i mine ører, selv om jeg ikke har fått med meg noen detaljer om nøyaktig hva denne overvåkingen består av. Noen som vet? Det er selvfølgelig hemmelig. Sitat fra VG: Nøyaktig hva som overvåkes, er ikke en del av hva offentligheten får se i konsesjonssøknaden. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=559038 Denne karen fikk 21 år, for å drepe en eneste mann, og bruke litt fyrstikker. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Artig at AP gjør seg til løpegutter for fascist-wannabes. Simonsen og IFPI er en gjeng med tåper, men fascist-wannabes er vel å ta litt hardt i. Ser også at APene aper seg til nok en tullete beslutning: Killengreen får tre nye år Det er en skam, rett og slett. Skam og skam. Killengren gjør en god jobb, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 VG tester sommerøl Og nordmenn drikker mye øl om sommeren. Både sommerøl og helårsøl. 35 prosent av alt øl vi kjøper i butikken, setter vi til livs fra mai til august. I tillegg kommer utepilsen på restauranter og barer. Man drikker altså 35% av ølet i en periode som er 33% av året. Sterk trend, gitt. Skarpt av VG. Sommeren er vel 25 % av året? Sommer, høst, vinter, vår. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) VG tester sommerøl Og nordmenn drikker mye øl om sommeren. Både sommerøl og helårsøl. 35 prosent av alt øl vi kjøper i butikken, setter vi til livs fra mai til august. I tillegg kommer utepilsen på restauranter og barer. Man drikker altså 35% av ølet i en periode som er 33% av året. Sterk trend, gitt. Skarpt av VG. Sommeren er vel 25 % av året? Sommer, høst, vinter, vår. Mai, juni, juli og august er fire av tolv måneder, altså 4/12 = 1/3 = 0,33333! Endret 23. juni 2009 av Fin Skjorte Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Setningen er upresis og kan tolkes som både 2, 3 og 4 måneder. Det mest naturlige er kanskje å lese det som fra og med mai til august, hvilket vil si tre måneder. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) I forsøk på å flytte fokuset vekk fra en relativt uinteressant diskusjon om hvorvidt Lillevolden er en "voldsape" eller ei. Giske vil likevel gi piratjegerne ny konsesjon. Hvis noen skal overvåke folks internett-bruk skal det være politiet. Å gi private retten til å overvåke andre klinger ikke godt i mine ører, selv om jeg ikke har fått med meg noen detaljer om nøyaktig hva denne overvåkingen består av. Noen som vet? Griske Giske slår til igjen. Den mannen er en katastrofe for vårt land generelt og for AP spesielt. Overvåkningen går på at advokatfirmaet Simonsen sitter og laster ned norsk musikk og film fra diverse torrentsider. Mens de laster ned, så sjekker de IPene de laster fra og sender deretter brev til internettleverandører og politi med denne informasjonen. Dette kan da tydeligvis regnes som "bevis" for nærmere etterforskning, evt. rettssak. Endret 24. juni 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Ser også at APene aper seg til nok en tullete beslutning: Killengreen får tre nye år Det er en skam, rett og slett. Skam og skam. Killengren gjør en god jobb, så hvorfor ikke? Det er vel fordi prosessen rundt det hele er litt betenkelig. En forandrer lovverket fordi en vil at en person en liker skal fortsette. På samme måte som regjeringen utsatte tidsfristen for Djupedal slik at han kunne bli fylkesmann. Det kalles korrupsjon selv om ingen i godtroende Norge blir dømt for slikt da vi kaller det for "vennetjenester" evt. at "det er den beste kandidaten". "Siste nytt fra VG: Regjeringen har idag besluttet å forlenge stortingsperioden til 10år på bakgrunn av at de har gjort en god jobb." (Heldigvis har vi hatt visere politkere enn dagens som har skjønt at slikt kan ikke et demokratisk samfunn være og gjort en slik lovendring umulig) Endret 24. juni 2009 av Jens72 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Toppløst i svenske svømmehaller Politikerne i Malmö fjerner omstridt kleskode i byens svømmehaller. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ser også at APene aper seg til nok en tullete beslutning: Killengreen får tre nye år Det er en skam, rett og slett. Skam og skam. Killengren gjør en god jobb, så hvorfor ikke? Det er vel fordi prosessen rundt det hele er litt betenkelig. En forandrer lovverket fordi en vil at en person en liker skal fortsette. På samme måte som regjeringen utsatte tidsfristen for Djupedal slik at han kunne bli fylkesmann. Det kalles korrupsjon selv om ingen i godtroende Norge blir dømt for slikt da vi kaller det for "vennetjenester" evt. at "det er den beste kandidaten". "Siste nytt fra VG: Regjeringen har idag besluttet å forlenge stortingsperioden til 10år på bakgrunn av at de har gjort en god jobb." (Heldigvis har vi hatt visere politkere enn dagens som har skjønt at slikt kan ikke et demokratisk samfunn være og gjort en slik lovendring umulig) Litt uenig i at dette er korrupsjon, jeg ser det saklig sett ikke som vennetjenester heller. Killengren har gjort en god jobb, og jeg ser ikke poenget i å bytte henne ut. Dersom man må endre loven for å beholde noen i en jobb de gjør på en god måte plager det ikke meg. Toppløst i svenske svømmehallerPolitikerne i Malmö fjerner omstridt kleskode i byens svømmehaller. Morsomt. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Merkelig at det ble foreslått akkurat I Malmö da. Endret 24. juni 2009 av Astralnoise Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Setningen er upresis og kan tolkes som både 2, 3 og 4 måneder. Det mest naturlige er kanskje å lese det som fra og med mai til august, hvilket vil si tre måneder. Språklig er det vel mest logisk, men det er jo helt håpløst om de ikke teller august, med i sommermånedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå